City Center One
Opaženo

Opazili smo: Nazaj v šolo, nazaj v City

Po koncu poletja sta hrvaški City Center One in slovenska agencija THE OTHER združila moči v novi oglaševalski akciji, s katero ob zaključku poletnih počitnic pozdravljata družine nazaj v mestu in jih pripravljata na nove šolske izzive.

V središče kampanje so postavili slogan »Back to City« (»Nazaj v »City«), vizualno podobo je navdihnila cestna avantura Route 66, ki prikazuje družine, ki se po poletnih dogodivščinah vračajo v mesto, pripravljene na nove izzive, ki jih prinaša šolsko leto. »Simbolika potovanja je v prehodu iz brezskrbnih poletnih dni nazaj v vsakdanje življenje, pri čemer vrnitev domov pomeni nov začetek in pripravo na nove izzive, kot je začetek šole, seveda s pomočjo nakupovalnih centrov City Center One,« pravijo v agenciji THE OTHER.

Kampanja vključuje dve glavni aktivaciji, in sicer »Popusti & Pokloni«, ki obiskovalcem ponuja darila ob nakupu, in »Donesi & Ponesi«, ki spodbuja trajnostno ravnanje in solidarnost.  »Kampanja z aktivacijama ne le da privablja obiskovalce, ampak tudi prispeva k širšemu družbenemu dobremu. Pomaga ustvarjati pozitivno vzdušje, ki družinam olajša prehod iz poletne sproščenosti v šolske obveznosti, hkrati pa krepi občutek skupnosti, solidarnosti in odgovornega potrošništva,« pravijo snovalci akcije.  

Back to City1

Back to City2

Pri projektu so sodelovali vodja projekta Valerija Oblak, oblikovalca Anja Grabar in Žan Mlinarič in Tina Mentol, ki je poskrbela za kreativno zasnovo in besedila.   

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji