bla
Opaženo

Opazili smo: Ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena!

Mestna občina Ljubljana je v sodelovanju s Turizmom Ljubljana predstavila nadaljevanje dolgoletne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto«. Akcija opozarja na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice.

»Človek, ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena.«

Kot smo v MM-u že večkrat pisali, v Mestni občini Ljubljana z družbeno odgovorno akcijo »Človek, čuvaj svoje mesto« vrsto let ozaveščajo o pomenu spoštovanja skupnega javnega prostora. Letos so kampanjo skupaj s Turizmom Ljubljana povezali z akcijo Za lepšo Ljubljano, in sicer s sporočilom »Človek, ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena.« Ta opozarja na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice. Na grafiki, ki je delo mariborskega kreativnega studia Trampolin, je nutrija, ki drži cvetlico v barvah logotipa Turizma Ljubljana.

bla

Kot so za MM povedali pri Turizmu Ljubljana, so bili glavni poudarki oglaševalske akcije in krovnega dogodka čiščenje Ljubljanice, deljenje cvetic mimoidočim,  opozarjanje na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice ter izpostavitev zanimivih dejstev na samem dogodku v povezavi s kampanjo, npr. koliko koles pristane v Ljubljanici in za koliko ton smeti očistijo Ljubljanico.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji