bla
Opaženo

Opazili smo: Ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena!

Mestna občina Ljubljana je v sodelovanju s Turizmom Ljubljana predstavila nadaljevanje dolgoletne akcije »Človek, čuvaj svoje mesto«. Akcija opozarja na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice.

»Človek, ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena.«

Kot smo v MM-u že večkrat pisali, v Mestni občini Ljubljana z družbeno odgovorno akcijo »Človek, čuvaj svoje mesto« vrsto let ozaveščajo o pomenu spoštovanja skupnega javnega prostora. Letos so kampanjo skupaj s Turizmom Ljubljana povezali z akcijo Za lepšo Ljubljano, in sicer s sporočilom »Človek, ne meči smeti. Raje meči cvetlična semena.« Ta opozarja na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice. Na grafiki, ki je delo mariborskega kreativnega studia Trampolin, je nutrija, ki drži cvetlico v barvah logotipa Turizma Ljubljana.

bla

Kot so za MM povedali pri Turizmu Ljubljana, so bili glavni poudarki oglaševalske akcije in krovnega dogodka čiščenje Ljubljanice, deljenje cvetic mimoidočim,  opozarjanje na nesprejemljivost onesnaževanja Ljubljanice in njene okolice ter izpostavitev zanimivih dejstev na samem dogodku v povezavi s kampanjo, npr. koliko koles pristane v Ljubljanici in za koliko ton smeti očistijo Ljubljanico.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji