Opazili smo: nov član družine La Popsi
V agenciji Formitas Creative podpirajo mlade podjetnike in že pet let soustvarjajo projekt Štartaj Slovenija. V sklopu projekta se je razvilo uspešno sodelovanje z blagovno znamko sadnih izdelkov La Popsi, ki se ji je pridružil La Popsi sorbet.
V Formitas Creative že od prvega izdelka La Popsi ustvarjajo koncept in vizualno podobo embalaže, ob vstopu na trg pa so zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri v ospredje postavljajo sadje, svežino in igrivost. »Pri oblikovanju embalaže La Popsi sorbet smo sledili začrtanemu konceptu in vizualni pododbi ostalih izdelkov v liniji. V skladu z mladostnim nastopom podjetnic na trgu je igriva tudi embalaža – prepoznaven slog blagovne znamke stoji na barvni podlagi in igrivih vzorcih, ki izhajajo iz glavnih sestavin v izdelku. Pri tem smo popolnoma transparentni in količino uporabljenega sadja v izdelku jasno izpostavimo, za osebno noto pa je dodan citat. Glavno prednost sorbeta, ki je v celoti narejen iz sadja, smo prikazali s kepico sorbeta, ki ga zajemamo kar iz svežih malin, hrušk, manga ali pomaranč,« so povedali za MM.
Petnajst minut zase
Ker gre za izdelek, ki ga moramo vzeti iz zamrzovalnika vzeti 15 minut preden začnemo v njem uživati, so se odločili uporabnike presenetiti s posebnim sporočilom: »Pod pokrovčkom sorbeta se skrivajo navodila, kako si lahko teh 15 minut nesebično vzamemo zase. Skupaj z La Popsi svetujemo, da zaprete oči in naredite deset globokih vdihov. Pomislite na deset super stvari v življenju – La Popsi sorbet je seveda ena od njih – in na obraz narišete nasmeh.«