lolita
Opaženo

Opazili smo: Nova Lolita na Eipprovi

Na Eipprovi ulici v Ljubljani je Kaval Group odprl novo kavarno in slaščičarno Lolita. Koncept novega lokala in franšize so zasnovali skupaj z arhitekturnim birojem Triiije.

Nova Lolita goste trenutno vabi na senčni vrt, jeseni pa se bodo odprla še vrata v notranjost. Tam bo do konca poletja gostom na očeh, skupaj z birojem Triiije, svojo prostorsko intervencijo Lovers' Deal ustvarjal Jaša Mrevlje Pollak. »Lolita Eipprova se Francozu, po katerem je poimenovana ulica oz. njegovi deželi, poklanja s tremi belimi francoskimi vrati na pročelju in s trojno simboliko označuje tudi biro Triiije. Nedavno je tam že bila slaščičarna, nova Lolita pa bo še mnogo več,« so povedali za MM in dodali, da v prijazno ulico umirjene živahnosti prinašajo svojstven koncept, preplet kreative in gostinstva.

Platforma za gostujoče kreativce

Unikatno oblikovan prostor bo poleg gostinskega lokala deloval tudi kot platforma za gostujoče kreativce z več področij ustvarjalnosti. Ti bodo vsakodnevno skrbeli za dinamiko in s tem edinstveno doživetje ob vsakem obisku. »Z novo Lolito dobivamo prostor prepleta kreativnih energij, kot ga pri nas še ne poznamo. Že naš osnovni tim, ki je z roko v roki ustvarjal koncept in podobo, krepko presega tradicionalne meje, saj gre za tesno sodelovanje konceptualne umetnosti in oblikovanja interierja. Poleg tega so z nami še ustvarjalec slaščic, barista in najizkušenejši gostinci, v nadaljevanju pa bomo k sodelovanju povabili še gostujoče slaščičarske mojstre in druge kreativce,« je povedal Andrej Mercina iz biroja Triiije.

Snujejo že tretjo lokacijo

Blagovna znamka z novo, drugo Lolito, postaja franšiza, snujejo pa tudi že tretjo lokacijo. Avtor nove celostne podobe, ki bo sčasoma označevala vse Lolite, je grafični oblikovalec Ljubo Bratina, ki bo kmalu osvežil tudi tudi originalno Lolito na Cankarjevem nabrežju v Ljubljani.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji