očetje
Opaženo

Opazili smo: Očetje obračajo svet na bolje

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS in Mirovni inštitut sta začela izvajati medijsko akcijo v sklopu projekta »Očka v akciji« in z nosilnim sloganom »Aktivni očetje obračamo svet na bolje«.

Akcija, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Nicha, v prvi vrsti nagovarja mlade očete in tiste, ki bodo očetje še postali, namenjena pa je tudi materam, delodajalcem, strokovnim in laičnim javnostim, saj enako vključevanje očetov v družinsko življenje in enakomerno porazdeljena skrb za otroke prinašata koristi vsem: moškim, otrokom, ženskam, delodajalcem in celotni družbi.

Podporniki akcije so znani očetje, in sicer televizijski voditelj, model in podkaster David Urankar, smučarski skakalec Robert Kranjec ter profesionalni plesalec in koreograf Miha Vodičar. Njihov pogled na aktivno očetovstvo lahko spremljate na spletni strani www.ockavakciji.eu ter na FB strani Očka v akciji.

očkati

Splošni cilj projekta »Očka v akciji«, ki bo trajal do avgusta 2022, je zmanjšati globoko zakoreninjene neenakosti, ki še vedno obstajajo med ženskami in moškimi glede delitve plačanega in neplačanega dela ter izrabe različnih dopustov, ter omogočiti ljudem s skrbstvenimi odgovornostmi boljše usklajevanje poklicnih in družinskih obveznosti.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji