Opazili smo: Očetje obračajo svet na bolje
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS in Mirovni inštitut sta začela izvajati medijsko akcijo v sklopu projekta »Očka v akciji« in z nosilnim sloganom »Aktivni očetje obračamo svet na bolje«.
Akcija, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Nicha, v prvi vrsti nagovarja mlade očete in tiste, ki bodo očetje še postali, namenjena pa je tudi materam, delodajalcem, strokovnim in laičnim javnostim, saj enako vključevanje očetov v družinsko življenje in enakomerno porazdeljena skrb za otroke prinašata koristi vsem: moškim, otrokom, ženskam, delodajalcem in celotni družbi.
Podporniki akcije so znani očetje, in sicer televizijski voditelj, model in podkaster David Urankar, smučarski skakalec Robert Kranjec ter profesionalni plesalec in koreograf Miha Vodičar. Njihov pogled na aktivno očetovstvo lahko spremljate na spletni strani www.ockavakciji.eu ter na FB strani Očka v akciji.
Splošni cilj projekta »Očka v akciji«, ki bo trajal do avgusta 2022, je zmanjšati globoko zakoreninjene neenakosti, ki še vedno obstajajo med ženskami in moškimi glede delitve plačanega in neplačanega dela ter izrabe različnih dopustov, ter omogočiti ljudem s skrbstvenimi odgovornostmi boljše usklajevanje poklicnih in družinskih obveznosti.