bulgari
Opaženo

Opazili smo: Paolo Sorrentino, Anne Hathaway in Zendaya za BVLGARI

Luksuzna blagovna znamka Bulgari je za novo tržnokomunikacijsko akcijo s pomočjo svetovno znanega režiserja Paola Sorrentina ustvarila kratki film z igralkama Anne Hathaway in Zendayo v glavni vlogi – čarobno, razkošno z veliko cvetlic in diamantov.

Bulgari s kratkim filmom, ki ga je ustvaril Paolo Sorrentino, italijanski režiser filmov Neskončna lepota, Mladost, Oni in drugih, gledalce očara predvsem z estetiko, saj sama zgodba ni prav kompleksna. Kratki film z naslovom Nepričakovani čudeži prikazuje ambasadordki blagovne znamke, Anne Hathaway in Zendayo, kako se odpravljata na raziskovanje mesta Rim, v njem pa Hathawayeva nosi Bulgarijevo obleko, ki je požela veliko medijske pozornosti že na rdeči preprogi filmskega festivala v Cannesu.

V posnetku gracioznost poleg mičnih igralk pričarajo lepa scenska postavitev, razkošna rimska arhitektura, padajoče cvetlice in veliko diamantov. Ljubitelji mode, filmske umetnosti in estetike so kljub zelo enostavni zgodbi navdušeni, kratki film je v dveh dneh preplavil vsa družbena omrežja, spletne novičnike in druge medije. Film si poglejte spodaj:

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji