Opazili smo: personalizirani izdelki iz Paideie
V Paidei so v sodelovanju s podjetjem Axis Mundi pripravili nabor personaliziranih izdelkov, saj pravijo, da iščejo vedno nove ideje za dogodke, komunikacije in marketinške koncepte.
Eden takšnih je tudi personalizirano darilo – skodelica za kavo ali čaj, ki so ga pred kratkim poslali svojim strankam. »Personalizacija kot takšna ni novost, bolj je poseben celoten paket storitve, saj izbrana darila opremimo z imeni ali logotipom podjetja, jih zapakiramo v darilno škatlo ter zavite pošljemo na naslov prejemnika. Predvsem smo se želeli z gesto našim strankam zahvaliti za dosedanje sodelovanje in jim s tem pokazati, da z delom nadaljujemo tudi zdaj. Morda se je pri kom celo porodila ideja, ki jo lahko skupaj uresničimo to jesen,« je za MM povedala Mojca Majhen, direktorica agencije Paideia Events, ki se sicer v prvi vrsti ukvarja z organizacijo dogodkov.
Pravi, da so pri iskanju daril vedno veljali za inovativne in v trenutni situaciji se jim to zdi še posebej pomembno. »Tudi naši naročniki, za katere smo ustvarjali dogodke, imajo svoje naročnike in tako lahko skupaj pripomoremo tudi k nadaljnji prepoznavnosti. Izdelkov je precej in so različnih cenovnih razredov, izbrali pa smo takšnega, ki v naši industriji pomeni veliko. Predvsem si želimo, da se industrija ne ustavi, zato je to darilo tudi odlično dopolnilo spletnim dogodkom, ki jih nudimo oziroma omogočamo z našim prenosnim studiem,« dodaja.