Opazili smo: Perutnina Ptuj s Pišek TV podpira gostince
Vse, ki iščejo dobre in raznolike recepte, kako pripraviti piščanca, v Perutnini Ptuj vabijo, naj na Pišek TV pogledajo, kako ga pripravljajo v različnih slovenskih gostilnah.
Po pripravi piščanca na različne načine gledalce »popelje« Mojca Mavec, za katero pravijo, da je s svojimi svetovljanskimi kulinaričnimi izkušnjami odlično dopolnila poslanstvo Pišek TV. »Poleg tega, da s svojo simpatičnostjo že tako osvaja gledalce, ki jo naravnost obožujejo, ima ogromno pozitivne energije, ki se je dobesedno zlila z našo štajersko produkcijsko ekipo, v kateri so med drugim Andreja Ilijaš, Rudi Uran in Mateja Naberšnik. Gledalci so takoj začutili to svežino in sproščenost, kar je prineslo odlično gledanost kuharskih oddaj in opaznost projekta,« so zadovoljni v Perutnini Ptuj.
Projekt so v prvi vrsti zasnovali, da bi vsaj malo podprli slovenske gostince v situaciji, v kateri so se znašli. »Želja ljudi po vračanju v gostinske lokale je velika in seveda je to s promocijskega vidika dobro zanje in za nas. Naša prodaja zaradi močnih blagovnih znamk in nemotene potrošnje v maloprodaji ne trpi in zato lahko še toliko bolj podpremo naše domače 'skupno dobro' v kulinaričnih doživetjih,« pravi vodja blagovne znamke Brigita Selinšek.
Pišek TV je trenutno dostopen na spletu – na www.perutnina.si, Facebooku in Instagramu preko ključnika perfekten piščanec, trenutno pa poteka tudi digitalna oglaševalska akcija.
V znani stari gostilni Pri Mari so kuhali po domače – pripravili so pohanega piščanca in obaro, v indijski restavraciji Namaste pa so »pišeka« obravnavali bolj mednarodno.