Planica
Opaženo

Opazili smo: Planica pri petdesetih še vedno sezuje! No, letos tudi obuje …

Slovenska znamka sladoleda Planica praznuje 50. obletnico. Od leta 1974, ko je bila prvič predstavljena potrošnikom, ostaja enaka in še vedno velja za najbolj priljubljen družinski sladoled v Sloveniji.

V Ljubljanskih mlekarnah so tako v letu 2024 reflektorje usmerili v to tribarvno poslastico. Začeli so že lani, z inovativnim hekatonom za zaposlene, na katerem so jih povabili, naj sodelujejo pri razvoju izdelka in kampanje ob 50. obletnici. Zmagovalna ekipa zaposlenih je prišla na idejo o posebni izdaji Planice z obogatenimi okusi – bourbonska vanilja, jagoda z delci jagod in čokolada z delci čokolade – ki v jubilejnem letu razveseljuje brbončice vseh ljubiteljev tega sladoleda.

Planica50

Planica sladica

Ker ni edinstvena le zaradi svežega mleka in smetane izbrane kakovosti, pač pa tudi zaradi strasti in predanosti zaposlenih v Ljubljanskih mlekarnah, so bili prav oni prvi, ki so letos nazdravili s Planico. In to dobesedno. Na nepozabni Planica sladica zabavi z DJ Zedsom in rojstnodnevno torto v obliki sladoleda Planica, so trkali s tribarvnimi frapeji.

Praznih rok pa niso ostali niti potrošniki. Pri večjih trgovcih je v juniju zaporedoma potekalo nagrajevanje nakupov: ob nakupu dveh sladoledov Planica je vsakdo prejel hladilno vrečko Planica 50.

Planica sezuje

Vest o abrahamovki je preplavila družbena omrežja še pred osrednjo poslastico: nagradno igro na družbenih omrežjih, kjer lahko osvojite prve superge, ki pridejo v treh okusih. V sodelovanju z legendarno znamko Startas so namreč razvili posebno izdajo obutve, ki je že ob prvih objavah v marsikom zbudila spečega »sneakerheada«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji