roznato poletje 2
Opaženo

Opazili smo: Po digitalnih še prave rastline

Poletna kampanja Ustvarite #rožnatopoletje s Triglav Skladi je po mesecu komunikacije v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih vstopila tudi na ulice Ljubljane.

Skupaj s sledilci, bralci in ljubitelji rož so Triglav Skladi v digitalnem okolju priložnostnega spletnega mesta posadili že na tisoče digitalnih rastlin. A kot pravijo, #rožnatopoletje živi na vsakem vrtu, travniku, v vsakem balkonskem loncu ali okenski posodici, tam, kjer iz zemlje pokuka majhna zelena rastlina.

»Da bi lahko zasadili tudi prave rastline in uživali v njihovi rasti, smo pripravili oglasno izpostavitev na ulicah prestolnice. Rožnate vzorce na oglasih kampanje smo dopolnili z vzorci semen poletnih rastlin in jih ponudili sprehajalcem. Ti so jih z veseljem vzeli za svoje in verjamemo, da bodo mlade rastline popestrile letošnje poletje,« so povedali za MM.

roznato poletje3

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji