roznato poletje 2
Opaženo

Opazili smo: Po digitalnih še prave rastline

Poletna kampanja Ustvarite #rožnatopoletje s Triglav Skladi je po mesecu komunikacije v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih vstopila tudi na ulice Ljubljane.

Skupaj s sledilci, bralci in ljubitelji rož so Triglav Skladi v digitalnem okolju priložnostnega spletnega mesta posadili že na tisoče digitalnih rastlin. A kot pravijo, #rožnatopoletje živi na vsakem vrtu, travniku, v vsakem balkonskem loncu ali okenski posodici, tam, kjer iz zemlje pokuka majhna zelena rastlina.

»Da bi lahko zasadili tudi prave rastline in uživali v njihovi rasti, smo pripravili oglasno izpostavitev na ulicah prestolnice. Rožnate vzorce na oglasih kampanje smo dopolnili z vzorci semen poletnih rastlin in jih ponudili sprehajalcem. Ti so jih z veseljem vzeli za svoje in verjamemo, da bodo mlade rastline popestrile letošnje poletje,« so povedali za MM.

roznato poletje3

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji