Opazili smo: PRSS z novo celostno grafično podobo
Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) je te dni predstavilo svojo novo celostno grafično podobo, za katero pravijo, da je sveža in povezovalna.
»Prenova grafične podobe društva odraža dinamično naravo poklica, poudarja vlogo komunikatorjev in s tem tudi stanovskega društva, da pri svojem delu povezujejo deležnike, teme in zgodbe, kar je jedro odnosov z javnostmi,« pravijo v PRSS.
Nova grafična podoba je plod njihovega sodelovanja s kreativnim duetom, ki ga sestavljata umetniška direktorica Katja Gaspari Leben iz Enterdesign in Aleš Kočevar, samostojni kreativni direktor, ki je kreativno in vsebinsko s PRSS že sodeloval kot član programske ekipe Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ) v letih 2022 in 2023 ter se podpisal tudi pod grafično podobo teh dveh SKOJ-ev.
»Pika kot zaključek povedi ima pri odnosih z javnostmi prav posebno sporočilo. Prav tako nosi posebno sporočilo tudi v vizualnem svetu. Je začetek in osnova vsega videnega. Pika kot izhodiščna točka. Prav na to sva se pri oblikovanju nove celostne grafične podobe Slovenskega društva za odnose z javnostmi z Alešem želela nasloniti. Obenem pa sva ohranila barve in vrednote, ki jih je nosila že prejšnja podoba,« je o novi podobi povedala Katja Gaspari Leben.
»Ker v društvu delamo prostovoljci, smo se odločili, da ne bomo grafično preobrazili društva v eni potezi. Zdaj smo grafično posodobili vse naše družbeno medijske kanale, v marcu pa nas čaka še predstavitev nove spletne strani,« je povedala Tina Cipot, predsednica PRSS.
Prenovo so prav tako doživele nagrade za komunikacijsko odličnost, ki jih PRSS podeljuje vsako leto, Katja Gaspari Leben in Aleš Kočevar pa sta pripravila tudi grafično podobo letošnje osrednje piarovske konference. Razkritje podobe 26. SKOJ v PRSS obljubljajo v teh dneh.