rešimo prst save soil
Opaženo

OPAZILI SMO: Rešimo prst

Komunikacijska akcija globalnega gibanja, ki naslavlja krizo tal in združuje ljudi z vsega sveta, da se zavzamejo za zdravje prsti, je pustila velik odtis tudi pri nas.

Gibanje podpira in spodbuja voditelje z vsega sveta, da uvedejo nacionalne politike in ukrepe za povečanje organske vsebnosti v obdelovalnih tleh, cilj globalne komunikacijske akcije »Rešimo prst« pa je ozavestiti 3,5 milijarde ljudi po svetu, da preobrazijo ekološka vprašanja v volilna. Idejni vodje gibanja so kot najpomembnejši kanal komunikacije organizirali več kot 100 dogodkov po vsem svetu in eden od njih se je odvil tudi pri nas, in sicer 29. marca v Cankarjevem domu.

Akcijo ozaveščanja so začeli v digitalnih medijih že 18. marca, ko so nagovarjali medije, podjetja, institucije, vplivneže in preostalo zainteresirano javnost, naj delijo logotip gibanja na spletnih straneh ali družbenih omrežjih. Na ta način so deležniki podprli gibanje in pozicionirali svojo znamko oziroma podobo kot bolj trajnostno.

Pozneje so v gibanju vzpostavili slovenski profil na Instagramu in Facebooku ter ju povezali z mednarodnimi profili omenjenih omrežij in z LinkedInom. Na obeh profilih beležijo veliko aktivacije in interakcije. Njihova digitalna komunikacijska akcija je predvidela tudi sodelovanje z vplivneži, ki se jih je odzvalo kar precej, med njimi Jurij Zrnec, Trkaj, Alenka Košir, Challe Sale, Klemen Selakovič in Tesa Jurjaševič.

Akcijo smo opazili tudi na oglasnih površinah, kot so mestni in digitalni plakati po Ljubljani, prav tako so se oglasi predvajali na avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa. Podobo »Rešimo prst« smo zaznali v reviji Mladina, medtem ko je v več slovenskih medijih odzvanjal dogodek v Cankarjevem domu, ki se ga je udeležilo več kot 2000 ljudi.

save soil

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji