isostar
Opaženo

Opazili smo: Športna štafeta, ki stavi na moč pripovedovanja Instagramovih zgodb

Ponudnik športne prehrane Isostar Slovenija je pod sloganom »Življenje je tvoje igrišče« družbena omrežja spremenil v prava igrišča.

Jeseni so predstavili digitalno oglaševalsko akcijo, katere osrednji element so bile zgodbe na Instagramu. Z njimi so vplivneži s posameznimi 48-urnimi prevzemi ustvarjali športne vsebine, pri tem pa prikazali pripovedovalno moč Instagrama. V akciji, ki so jo zasnovali v agenciji Rubikon GRAL, je sodelovalo 16 vplivnežev, v vlogi izzivalcev pa so se izkazali tekačica na smučeh Anamarija Lampič, smučarska skakalka Špela Rogelj in smučarski skakalec Timi Zajc, člani SLO SKI reprezentance. Prednosti športnih izdelkov so tako skozi akcijo zasijale v očeh nove, mlajše generacije sledilcev. 

isostar1

Foto: Peter Koren

Vseprisotna filozofija blagovne znamke Isostar

»Namesto običajnih sodelovanj smo se odločili, da vplivnežem podelimo nalogo prevzema uradnega Isostarjevega profila na Instagramu, s tem pa smo dobili priložnost, da z vsakim od njih preživimo kar 48 ur. Zakaj? Ker smo uspešnost akcije utemeljili predvsem v njeni zmožnosti ustvarjanja objav, izjemno organskega, avtentičnega duha. S tem smo uspešno dokazali, kako zelo je filozofija blagovne znamke Isostar vseprisotna in predstavlja temelje v športnih vsakdanih Slovencev,« je uspeh akcije opisala Tara Urbančič, vodja projekta v agenciji.

isostar2

Foto: Aljaž Žnidaršič

Vsak je »gospodar« svojega igrišča

Dosežene cilje digitalne akcije je podobno ocenila tudi Suzana Anderlič, predstavnica naročnika, ki je povedala, da so pokazali, kako je prav vsak od nas »gospodar« svojega igrišča. »Za nekoga je tista aktivnost, kjer Isostar pokaže svojo moč, tek, za druge pa so to lahko kolesarjenje, ples ali borilne veščine. Z raznolikim izborom vplivnežev smo dokazali vseprisotnost blagovne znamke Isostar, obenem pa smo uspešno pripravili 'športni teren' tudi za možne prihodnje nadgradnje, kar kot skrbnica blagovne znamke še posebej cenim,« pravi.

Pri izvedbi oglaševalske akcije so sodelovali še kreativni direktor Gregor Graf, tekstopisec Denis Pucelj in digitalni specialist Rok Štamcar. Pod video produkcijo se je podpisala Maja Šest, pod grafično oblikovanje pa Lili Geček.

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji