Opazili smo: Športna štafeta, ki stavi na moč pripovedovanja Instagramovih zgodb
Ponudnik športne prehrane Isostar Slovenija je pod sloganom »Življenje je tvoje igrišče« družbena omrežja spremenil v prava igrišča.
Jeseni so predstavili digitalno oglaševalsko akcijo, katere osrednji element so bile zgodbe na Instagramu. Z njimi so vplivneži s posameznimi 48-urnimi prevzemi ustvarjali športne vsebine, pri tem pa prikazali pripovedovalno moč Instagrama. V akciji, ki so jo zasnovali v agenciji Rubikon GRAL, je sodelovalo 16 vplivnežev, v vlogi izzivalcev pa so se izkazali tekačica na smučeh Anamarija Lampič, smučarska skakalka Špela Rogelj in smučarski skakalec Timi Zajc, člani SLO SKI reprezentance. Prednosti športnih izdelkov so tako skozi akcijo zasijale v očeh nove, mlajše generacije sledilcev.
Foto: Peter Koren
Vseprisotna filozofija blagovne znamke Isostar
»Namesto običajnih sodelovanj smo se odločili, da vplivnežem podelimo nalogo prevzema uradnega Isostarjevega profila na Instagramu, s tem pa smo dobili priložnost, da z vsakim od njih preživimo kar 48 ur. Zakaj? Ker smo uspešnost akcije utemeljili predvsem v njeni zmožnosti ustvarjanja objav, izjemno organskega, avtentičnega duha. S tem smo uspešno dokazali, kako zelo je filozofija blagovne znamke Isostar vseprisotna in predstavlja temelje v športnih vsakdanih Slovencev,« je uspeh akcije opisala Tara Urbančič, vodja projekta v agenciji.
Foto: Aljaž Žnidaršič
Vsak je »gospodar« svojega igrišča
Dosežene cilje digitalne akcije je podobno ocenila tudi Suzana Anderlič, predstavnica naročnika, ki je povedala, da so pokazali, kako je prav vsak od nas »gospodar« svojega igrišča. »Za nekoga je tista aktivnost, kjer Isostar pokaže svojo moč, tek, za druge pa so to lahko kolesarjenje, ples ali borilne veščine. Z raznolikim izborom vplivnežev smo dokazali vseprisotnost blagovne znamke Isostar, obenem pa smo uspešno pripravili 'športni teren' tudi za možne prihodnje nadgradnje, kar kot skrbnica blagovne znamke še posebej cenim,« pravi.
Pri izvedbi oglaševalske akcije so sodelovali še kreativni direktor Gregor Graf, tekstopisec Denis Pucelj in digitalni specialist Rok Štamcar. Pod video produkcijo se je podpisala Maja Šest, pod grafično oblikovanje pa Lili Geček.