tesnoba
Opaženo

Opazili smo: Študenti psihologije za zmanjšanje duševnih stisk med pandemijo

Ker so osamljenost, panični napadi in tesnoba v času pandemije zelo aktualni, so študenti psihologije s Filozofske fakultete v Ljubljani organizirali prvo psihološko preventivno akcijo, ki so jo poimenovali »Sam? Ni panike!«.

Namen akcije je ozaveščanje ciljnih javnosti o osamljenosti, paničnih napadih in tesnobi, ki so v času trenutne pandemije zelo aktualen in pogost vzrok za stiske in duševne težave. To je študentom potrdila raziskava, v kateri je sodelovalo 766 udeležencev med 15. in 30. letom starosti. Rezultati so pokazali, da so med mladimi občutja osamljenosti in tesnobe zelo pogosta in da je kar 26 % udeležencev že doživelo panični napad, vendar jih več kot polovica ne ve, kako je ta sploh videti. Prav tako so ugotovili, da se ženske pogosteje srečujejo s simptomi paničnega napada kot moški, hkrati pa pojav tudi bolje poznajo. Udeleženci so v anketi izrazili zanimanje za problematike, ki jih akcija naslavlja, zato študentje verjamejo, da bo uspešna in bo dosegla zadane cilje.

Med izvajanjem akcije, ki bo trajala do 26. aprila 2021, bodo udeležencem posredovali uporabne in zanimive informacije o izbranih temah, jih opolnomočili z nasveti in smernicami za samopomoč, nudili pomoč drugim in iskanje strokovne pomoči ter poskušali vzbuditi zanimanje in boljše poznavanje naslovljenih problematik. Aktivnosti bodo potekale na družbenih omrežjih in v živo z videokonferencami na platformi Zoom.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji