ami
Opaženo

Opazili smo: Televizijski oglas, ki ga ne zgrešiš

Formitas skupina je v sodelovanju s produkcijsko ekipo Bright Visual za podjetje C Automobil Import ustvarila televizijske oglase, za katere pravijo, da bodo zagotovo pritegnili pozornost.

Posneli so tri 10-sekundne oglase, ki poudarjajo glavne prodajne prednosti Citroënovega modela AMI. S premišljenim konceptom so zajeli bistvo tega revolucionarnega vozila, ki se odlikuje po inovativnosti, prijaznosti do okolja in enostavni uporabi.

ami

Ne samo za mlade

»Oglase smo zasnovali na način, da pritegnejo pozornost tako najstnikov kot tudi njihovih staršev. S prizori, ki prikazujejo uporabo vozila in njegove prednosti v vsakdanjem življenju, oglas premišljeno nagovarja oba segmenta ciljne skupine. Mladosten in svež pristop nagovarja ciljno skupino s sodobnimi in privlačnimi elementi. Glasba je ‘odbitega’ tempa in polna energije, kar dodatno poudari dinamičnost in živahnost vozila. Gledalca popeljemo na razburljivo in navdihujočo vožnjo v svet edinstvenega AMI-ja,« pravijo snovalci akcije.

Posebnost oglasov je tudi lokacija snemanja: Ljubljana. Ta daje poseben čar in lokalni pridih, industrijska kulisa pa sodobnost in trendovsko vzdušje. AMI je tako eno redkih vozil v zadnjih letih, ki se lahko pohvali s televizijskim oglasom slovenske produkcije.

»Nova in osvežujoča oglaševalska akcija na malih zaslonih obljublja nov val navdušenja in zanimanja med mlado in staro generacijo. Predstavlja nov mejnik v marketinški strategiji naše znamke, ki se še naprej uveljavlja kot pionir na področju inovacij v avtomobilski industriji,« so za MM povedali predstavniki Citroëna v Sloveniji.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji