pony
Opaženo

Opazili smo: Toni goni Pony

Ob tradicionalnem dogodku Goni Pony so v Pivovarni Laško Union tudi letos izvedli oglaševalsko akcijo, v kateri so tokrat izpostavili Radler Isotonic 0.0.

Na Amicusovih oglasnih površinah so v sklopu prireditve Goni Pony izvedli ekskluzivno oglaševalsko akcijo, ki se je raztezala na velikih oglasnih plakatih ob cesti od Jesenic do Kranjske Gore. Gre za ekskluzivno pot, kjer so bila prisotna zgolj oglasna sporočila naročnika Pivovarna Laško Union. »Z oglaševanjem izdelka Radler Isotonic 0.0. smo tako sestavili zgodbo Toni goni Pony na petih različnih oglasnih sporočilih, s katerimi so nagovarjali vrsto mladih in starejših nadobudnih kolesarjev koles Pony, ki so se preteklo soboto odpravili na prelaz Vršič,« pravijo v Amicusu. Kolesarji so tako lahko brali sporočila »Toni goni Pony«, »Toni gre na Pony«, »Kdor goni si zasluži Toni«, »Pony prisloni privošči si Toni« in »Ko se goni v koloni paše Toni«.

pony1

pony2

pony3

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji