turizem lj
Opaženo

Opazili smo: Turizem izboljšuje Ljubljano

Turizem Ljubljana je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Turizem dela Ljubljano«, v njej pa predstavljajo koristi od turizma.

Pri Turizmu Ljubljana so med letoma 2016 in 2019 opravljali analize odnosa meščanov do turizma. Raziskave so pokazale, da večina podpira turizem, kljub temu pa nekatere posledice porajajo nejevoljo, kar pomeni, da jim je treba bolj prisluhniti. »Od leta 2019 se je tudi marsikaj spremenilo. Praktično čez noč se je bil ves turizem v Ljubljani prisiljen potopiti v globoko hibernacijo. Kdaj bo popolnoma obujen, ne ve nihče, smo pa optimistični,« pravijo pri Turizmu Ljubljana.

Ker se je odprlo novo vprašanje: »Kako s komunikacijami izboljšati zaznavanje nečesa, kar trenutno ne obstaja?«, so morali popolnoma spremeniti že nastavljene smernice komuniciranja. V iskanju odgovorov so se obrnili na družbo Herman & partnerji in nastala je oglaševalska akcija, s katero želijo predstaviti pozitivne posledice turistične dejavnosti v prestolnici. »Skozi infrastrukturne, kulturne, športne in splošne različne pridobitve, ki delajo Ljubljano boljšo in prijaznejšo. Skozi projekte, ki so bili (so)financirani iz turističnih prihodkov in so predvsem namenjeni prebivalcem mesta. S tem poskušamo doseči zavedanje, da turizem konec koncev izboljšuje naše mesto,« pravi Nina Kosin, vodja odnosov z javnostmi v Turizmu Ljubljana.

Poglede meščanov bodo »lovili« na plakatnih mestih in jih geolokacijsko nagovarjali o pridobitvah v njihovi soseski, ki so jih sofinancirali s sredstvi iz turizma.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji