Opazili smo: Turizem izboljšuje Ljubljano
Turizem Ljubljana je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Turizem dela Ljubljano«, v njej pa predstavljajo koristi od turizma.
Pri Turizmu Ljubljana so med letoma 2016 in 2019 opravljali analize odnosa meščanov do turizma. Raziskave so pokazale, da večina podpira turizem, kljub temu pa nekatere posledice porajajo nejevoljo, kar pomeni, da jim je treba bolj prisluhniti. »Od leta 2019 se je tudi marsikaj spremenilo. Praktično čez noč se je bil ves turizem v Ljubljani prisiljen potopiti v globoko hibernacijo. Kdaj bo popolnoma obujen, ne ve nihče, smo pa optimistični,« pravijo pri Turizmu Ljubljana.
Ker se je odprlo novo vprašanje: »Kako s komunikacijami izboljšati zaznavanje nečesa, kar trenutno ne obstaja?«, so morali popolnoma spremeniti že nastavljene smernice komuniciranja. V iskanju odgovorov so se obrnili na družbo Herman & partnerji in nastala je oglaševalska akcija, s katero želijo predstaviti pozitivne posledice turistične dejavnosti v prestolnici. »Skozi infrastrukturne, kulturne, športne in splošne različne pridobitve, ki delajo Ljubljano boljšo in prijaznejšo. Skozi projekte, ki so bili (so)financirani iz turističnih prihodkov in so predvsem namenjeni prebivalcem mesta. S tem poskušamo doseči zavedanje, da turizem konec koncev izboljšuje naše mesto,« pravi Nina Kosin, vodja odnosov z javnostmi v Turizmu Ljubljana.
Poglede meščanov bodo »lovili« na plakatnih mestih in jih geolokacijsko nagovarjali o pridobitvah v njihovi soseski, ki so jih sofinancirali s sredstvi iz turizma.