Opazili smo: Tuševe vedno nizke cene
Tuš številne akcije za svoje kupce prvič podpisuje s skupnim imenom: »Vedno nizke cene«. Skupaj z agencijo AV studio so zasnovali posebno oglaševalsko akcijo, v kateri ima glavno vlogo Tušev voziček.
V marketingu Tuša pravijo, da so si skupaj z agencijo zadali izziv, da v kratkem televizijskem oglasu predstavijo ključne akcijske ponudbe: »Pri tem seveda želimo biti zanimivi in zapomnljivi. Zato nas je prepričal 'čarobni' nakupovalni voziček, ki na zanimiv in svež način prikaže Tuševe akcije pod novo oznako ter občutke kupca, ko se z njimi sreča. Spot se ob napevu našega pozicijskega slogana spontano zaključi ob snidenju Tuševega vozička in navdušenega kupca, ki je izkusil številne prihranke,« so povedali za MM.
Poleg televizije lahko akcijo opazimo tudi na plakatih, radiu, spletnih pasicah in družbenih omrežjih ter seveda v Tuševih letakih.