vedno nizke cene
Opaženo

Opazili smo: Tuševe vedno nizke cene

Tuš številne akcije za svoje kupce prvič podpisuje s skupnim imenom: »Vedno nizke cene«. Skupaj z agencijo AV studio so zasnovali posebno oglaševalsko akcijo, v kateri ima glavno vlogo Tušev voziček.

V marketingu Tuša pravijo, da so si skupaj z agencijo zadali izziv, da v kratkem televizijskem oglasu predstavijo ključne akcijske ponudbe: »Pri tem seveda želimo biti zanimivi in zapomnljivi. Zato nas je prepričal 'čarobni' nakupovalni voziček, ki na zanimiv in svež način prikaže Tuševe akcije pod novo oznako ter občutke kupca, ko se z njimi sreča. Spot se ob napevu našega pozicijskega slogana spontano zaključi ob snidenju Tuševega vozička in navdušenega kupca, ki je izkusil številne prihranke,« so povedali za MM.

Poleg televizije lahko akcijo opazimo tudi na plakatih, radiu, spletnih pasicah in družbenih omrežjih ter seveda v Tuševih letakih.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji