udo
Opaženo

Opazili smo: UDO vas gleda

Akademija UDO te dni v šolske klopi vabi drugo generacijo kandidatov za upravljavca družbenih omrežij (»social media manager«).

Akademija UDO tudi na Europlakatovih plakatnih mestih sporoča, da v slovenskem prostoru zapolnjuje vrzel v znanju enega od najbolj iskanih kadrov v marketingu. Kot poudarja vodja projekta Tadej Premk, se akademija vrača še bolj prilagojena značilnostim slovenskega trga, program pa je temu primerno posodobljen.

»Ko se otrok začenja postavljati na noge, neštetokrat pade, preden začne teči po prostoru. Naša organizacijska ekipa je prvo Akademijo UDO izvedla odlično. Vsekakor pa smo na podlagi komentarjev udeležencev sprejeli nekaj odločitev, ki bodo program v njegovi drugi izvedbi še izboljšale,« je povedal Premk.

Zgodnje prijave so odprte do 15. avgusta 2020, več o programu pa si lahko preberete tukaj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji