pošta
Opaženo

Opazili smo: V službo se lahko prijavite kar preko plakata

Pošta Slovenije vabi poštarje, naj se pridružijo njihovi »rumeni družini«, pri čemer prošnjo lahko pošljejo kar s skeniranjem QR-kode na plakatih po Ljubljani.

Če smo bili doslej vajeni pisanja življenjepisov in spremnih pisem, očitno zdaj prijavo na delovno mesto lahko opravimo še hitreje – morda kar med sprehodom po mestu. Kot izpostavljajo na plakatih, k prijavi vabijo vse, ki ne marajo statičnega, sedečega in monotonega dela, ampak imajo raje delo na terenu, obljubljajo pa jim dinamično in zanimivo službo. 

Kot so za MM povedali na Pošti Slovenije, se v zadnjem obdobju vplivi globalizacije in napredka informacijske tehnologije kažejo tudi pri procesu pridobivanja novih zaposlenih. »Možnosti iskanja novih sodelavcev so raznolike, vsako podjetje pa izbere načine, ki mu najbolj ustrezajo. Pri iskanju novih sodelavcev uporabljamo vedno nove inovativne načine iskanja. Poleg objav prostih delovnih mest na naših spletnih straneh vključujemo kadrovske oglase tudi v ostale marketinške kanale, v letake za storitve in izdelke, pripravljamo zaposlitvene oglaševalske akcije, vključujemo oglaševanje na poštah ter iskanje zaposlenih s priporočili sodelavcev. Ugotavljamo, da se iskalci zaposlitve hitro in v velikem številu odzivajo tudi na oglaševanje na družbenih omrežjih. Da bi dosegli čim širši krog potencialnih novih sodelavcev, tudi tiste, ki na spletu in družbenih omrežjih niso prisotni, kadrovsko oglaševanje kombiniramo tudi s tiskanimi mediji in zunanjim oglaševanjem,« pravijo.

V zadnji zaposlitveni akciji tako vabijo v svoje vrste nove sodelavce s klasičnimi objavami za zaposlitev (na Zavodu za zaposlovanje in na spletni strani Pošte Slovenije), z objavo oglasov v tiskanih medijih, z oglaševanjem na družbenem omrežju Facebook in s plakati na TAM-TAM-ovih panojih po Ljubljani.

pošta

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji