aleja
Opaženo

Opazili smo: V srcu pozitivni

Ponovno zaprtje številnih dejavnosti vpliva tudi na trgovce. Številni, med njimi tudi ALEJA, kljub temu ostajajo pozitivno naravnani in k temu pozivajo tudi svoje obiskovalce.

Kljub protikoronskim ukrepom nakupovalno središče ALEJA ostaja odprto, obratuje pa v omejenem obsegu in s prilagojenim delovnim časom. Ker jim v tem času največ pomenita zdravje in dobro počutje njihovih obiskovalcev, so se nanje spomnili z lepim sporočilom na velikih plakatnih površinah v neposredni bližini ALEJE. »Ostanite negativni, a v srcu pozitivni,« so zapisali in s tem poskušali polepšati dan mimoidočim.

»Opažamo, da so ljudje zaradi situacije, v kateri se nahajamo, vedno bolj pod stresom oz. prestrašeni. Res ne moremo reči, da je to najbolj pozitivno obdobje, zato smo želeli s tem sloganom državljane in s tem tudi naše obiskovalce predramiti. Ko ljudje preberejo te besede, jih mogoče zdramijo, potem pomislijo in dobijo asociacijo na resnično stanje. Z drugim delom slogana pa želimo vsakega od nas opomniti, da je samo od nas odvisno, ali bomo na stvari gledali pozitivno, širili pozitivne misli in energijo ali ne. Želimo, da ljudje v tem času ostanejo močni in v srcu pozitivni. Že ob omembi besede ALEJA želimo spodbuditi asociacijo na nekaj prijetnega, lepega, predvsem pa varnega. V našem nakupovalnem središču sta na prvem mestu varnost in higiena, prav zaradi naše velikosti pa lahko v tem času zagotavljamo nadstandardne ukrepe, saj so varnostne razdalje resnično lahko dovolj velike, kar še dodatno vpliva na popolno in varno izkušnjo obiskovalcev,« je za MM povedala Klavdija Miklavžin Javornik, vodja marketinga v ALEJI.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji