generali
Opaženo

Opazili smo: Varnost ne pozna odmora

Ob začetku novega šolskega leta Zavarovalnica Generali izpostavlja varnost na cesti. Kot pravijo, te ni nikoli preveč.

V sodelovanju s Pristopom so ustvarili oglas za plakatne površine citylight, ki z osrednjim motivom leva kot simbola Zavarovalnice Generali ob cestah sporoča, da naj previdnost ne pozna odmora. »Da pa ne ostane le pri besedah, smo na izbranih lokacijah po Sloveniji oglase opremili s kresničkami, ki si jih lahko mimoidoči vzamejo za na pot za varne korake pod okriljem leva,« pojasnjujejo v zavarovalnici.

generali

generaligenerali

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji