Opazili smo: Vijol'čna kri že dvanajstič
V mariborski agenciji Aritmija so znova poskrbeli za vizualno podobo projekta »Vijol'čna kri za vse ljudi«.
Kot pravijo, gre za dolgoročen projekt, ki se je začel leta 2011. »Začetni zagon smo izvedli s posebno gverilsko akcijo poleti istega leta. Cilj je bil razširiti našo 'vijolično družino', zato smo razdelili 10.000 vrečk, napolnjenih z vijolično 'krvjo', ki je bila v resnici vijolično obarvan sok. Vsaka vrečka je vsebovala tudi navodila za uporabo in druge pomembne informacije, vključno z navijaškimi stranskimi učinki,« pove Goran Radinović, ustanovitelj ter kreativni in umetniški direktor v Aritmiji.
Projekt vijoličnih krvodajalskih akcij je še vedno izredno uspešen, saj se je v teh letih izkazalo več kot 2.000 krvodajalcev. »Uspeh je močno povezan z vrednotami, ki so skupne tako darovalcem kot navijačem. Kolektivni duh, močna pripadnost nogometnemu klubu in enaka stopnja strasti so temeljne vrednote, ki jih deli navijaška skupnost,« meni Radinović, ki pravi, da je letošnja podoba akcije še posebno simbolična. Predstavlja namreč srce, v katerem je prepleteno število 12, kar odraža trajnost in skupno strast, ki združuje.