Opazili smo: vinska klet Vinakoper poziva k odgovornemu pitju
V vinski kleti Vinakoper z ozaveščevalno akcijo pozivajo k varnemu pitju s sloganom »Pridi(te) varno domov«.
Pravijo, da želijo z akcijo predvsem mlajše generacije prepričati, da so edine smiselne zabave tiste, s katerih se vrneš domov varno. Pri tem pa je najbolj bistveno, da mora za svojo varnost znati vsak poskrbeti sam. »Ozaveščanje o odgovornem pitju je za nas poslanstvo, ki ga to poletje realiziramo na malce bolj odmeven način. Poziv 'Pridi varno domov' je razvit v humorni situaciji, katere kontekst temelji na klasičnih predpostavkah neodgovornega pitja, podaja pa preprosto odgovorno rešitev. Verjamemo, da lahko s preprostim, prijateljskim nagovorom mladim pridemo veliko bliže, a prav tako učinkovito,« pojasnjuje Borut Fakin, direktor Vinakoper. Mlade nagovarjajo natanko tam, kjer so »doma«; video se bo namreč predvajal predvsem na digitalnih omrežjih.
Povezane tri primorske občine
Z akcijo so povezali občine Koper, Izola in Piran, ki bodo videe umestile v svoje poletne komunikacijske nagovore in na vse svoje komunikacijske kanale. Podprli so jo župani vseh treh občin, ki menijo, da je sporočilo akcije pravilno.
Akcijo kreativno zasnovali prvi.prvi
Pod kreativno zasnovo in izvedbo so se podpisali prvi.prvi, v akciji pa so sodelovali še kreativni direktor Matija Ošlak, umetniška direktorica Sanja Radaković, vodja produkcije Matevž Goličič ter direktorica naročnika in strateginja Meta Pavlin Avdić. Za produkcijo so poskrbeli v Fixmedii.