Opazili smo: Vizualna identiteta 28. festivala Zlati boben
Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vstopa v novo leto s povsem novo identiteto, ki so jo tudi tokrat oblikovali v DROM Agency.
Kot pravijo v Slovenski oglaševalski zbornici, ki je organizator festivala, so jim časi, ko se vsakodnevno soočamo s številnimi izzivi, v lanskem letu pomagali zgraditi močne temelje, s katerimi so začrtali smer nove kreativnosti in vizije festivala. »Tok nas je tako privedel do novo oblikovane rdeče niti, ki smo jo poimenovali »Obnovimo povezave« oz. »Rebuilding connection«. Z njo obujamo stike, ki so se v preteklih letih morda izgubili in z njimi ustvarjamo vezi med kreativci naše panoge,« so povedali za MM.
Potencial za osvoboditev kreativnosti
»Osnovni elementi nove zgodbe festivala so zakoreninjeni v otroški domišljiji in človeški interakciji; kot otroška igra, ki ustvarja tesne vezi med vsemi sodelujočimi,« je o navdihu za novo festivalsko vizualno podobo povedal umetniški vodja, Marko Klemen. Vzdušje, ki ga riše festival, popelje nazaj k igrivosti in povezovanju, ki sta močna elementa ustvarjanja širše slike, mestoma celo izven okvirjev. »Barvna shema je zato živahna in duhovita, harmonična razmerja ji dajejo prostor za osvetlitev kompleksnega sporočila: obnovo človeških vezi na način, ki je tako iskren in resničen, kot otroci med igro – saj prav tam vzklije prvo seme kreativnosti,« je še povedal, organizatorji pa dodajajo, da je vsak od nas majhen gradnik, ki sestavlja veliko zgodbo festivala Zlati boben. »Prava kreativnost pa se pokaže šele, ko na pot stopimo skupaj, ko začnemo graditi skupnost in znotraj nje človeške vezi. Te ponujajo izjemen potencial za osvoboditev kreativnosti v pravem pomenu besede,« so prepričani v SOZ-u.
Za novo podobo je zadolžena ekipa DROM Agency, med njimi umetniški direktor Marko Klemen, tekstopiska Maša Stanič in vodja projekta Irena Kotnik.