a1 čebele
Opaženo

Opazili smo: Za prvo 3D poslikavo v Ljubljani stojijo A1 in agencija Taktik

Ob mesecu čebel smo opazili mnogo komunikacijskih akcij z opozorili na pomen čebel na družbenih omrežjih, oglasnih prostorih in medijih, po zaslugi A1 Slovenija in agencije Taktik pa s prvo 3D poslikavo tudi v središču Ljubljane.

V Ljubljani so opozorili na pomen čebel za naš obstoj, ob tem pa med mimoidoče razdelili skoraj 4000 svinčnikov z medovitimi semeni, ki bodo v prihodnjih mesecih zacveteli na balkonih in vrtovih. Anamorfna ulična poslikava z motivom cvetočega travnika, polnega čebel, je nastala v sodelovanju s 3D uličnim umetnikom Filipom Mrveljem. Hrvaški umetnik, ki je eden redkih v naši regiji, ki se ukvarja s 3D slikanjem, je zanimanje javnosti pritegnil že med nastajanjem poslikave. Obiskovalci so lahko od začetka do konca spremljali njegov proces ustvarjanja, saj mu je partner projekta Mestna občina Ljubljana omogočil slikanje v Steklenem atriju Mestne hiše.

»Projekt, ki je nastajal dobra dva meseca, je imel na začetku popolnoma drugo zasnovo, a odlično sodelovanje dobro uglašenih ekip A1 Slovenija in Taktika nam že leta omogoča, da se znamo hitro prilagoditi nepredvidljivim situacijam in iz njih potegniti najboljše,« so povedali na agenciji Taktik.

A1 Slovenija postavlja čebele v središče že od leta 2017

Čebele so že od leta 2017 pomemben del okoljskih aktivnosti A1 Slovenija, predvsem spodbujanje urbanega čebelarjenje in prizadevanje za povečanje števila kranjskih čebel v mestu. Za svoje aktivnosti so bili lani prepoznani tudi s strani odbora za podelitev nagrade Zlata čebela, najvišje državne nagrade na področju zaščite čebel ter prepoznavanja vloge čebel in drugih opraševalcev pri zagotavljanju prehranske varnosti, trajnostnega kmetijstva, ohranjanja narave, biotske raznovrstnosti in kulturne dediščine. »Našim zanamcem želimo pustiti svet, na katerega bomo ponosni, pomemben del tega pa je tudi ohranitev čebel. Želimo si, da cvetoči travniki nekoč ne bodo le 3D poslikava, ampak realna slika v vseh naših mestih,« je povedal Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji