a1 čebele
Opaženo

Opazili smo: Za prvo 3D poslikavo v Ljubljani stojijo A1 in agencija Taktik

Ob mesecu čebel smo opazili mnogo komunikacijskih akcij z opozorili na pomen čebel na družbenih omrežjih, oglasnih prostorih in medijih, po zaslugi A1 Slovenija in agencije Taktik pa s prvo 3D poslikavo tudi v središču Ljubljane.

V Ljubljani so opozorili na pomen čebel za naš obstoj, ob tem pa med mimoidoče razdelili skoraj 4000 svinčnikov z medovitimi semeni, ki bodo v prihodnjih mesecih zacveteli na balkonih in vrtovih. Anamorfna ulična poslikava z motivom cvetočega travnika, polnega čebel, je nastala v sodelovanju s 3D uličnim umetnikom Filipom Mrveljem. Hrvaški umetnik, ki je eden redkih v naši regiji, ki se ukvarja s 3D slikanjem, je zanimanje javnosti pritegnil že med nastajanjem poslikave. Obiskovalci so lahko od začetka do konca spremljali njegov proces ustvarjanja, saj mu je partner projekta Mestna občina Ljubljana omogočil slikanje v Steklenem atriju Mestne hiše.

»Projekt, ki je nastajal dobra dva meseca, je imel na začetku popolnoma drugo zasnovo, a odlično sodelovanje dobro uglašenih ekip A1 Slovenija in Taktika nam že leta omogoča, da se znamo hitro prilagoditi nepredvidljivim situacijam in iz njih potegniti najboljše,« so povedali na agenciji Taktik.

A1 Slovenija postavlja čebele v središče že od leta 2017

Čebele so že od leta 2017 pomemben del okoljskih aktivnosti A1 Slovenija, predvsem spodbujanje urbanega čebelarjenje in prizadevanje za povečanje števila kranjskih čebel v mestu. Za svoje aktivnosti so bili lani prepoznani tudi s strani odbora za podelitev nagrade Zlata čebela, najvišje državne nagrade na področju zaščite čebel ter prepoznavanja vloge čebel in drugih opraševalcev pri zagotavljanju prehranske varnosti, trajnostnega kmetijstva, ohranjanja narave, biotske raznovrstnosti in kulturne dediščine. »Našim zanamcem želimo pustiti svet, na katerega bomo ponosni, pomemben del tega pa je tudi ohranitev čebel. Želimo si, da cvetoči travniki nekoč ne bodo le 3D poslikava, ampak realna slika v vseh naših mestih,« je povedal Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji