z
Opaženo

Originalen in wow!

Podjetje Kärcher je s pomočjo agencije Publicis predstavilo novo tržnokomunikacijsko akcijo »Originalen in wow!«

Kratek opis akcije: Blagovna znamka Kärcher je letošnje tržne aktivnosti usmerila v utrjevanje svojega priklica in percepcije v javnosti ob začetku glavne sezone uporabe izdelkov iz kategorije. Temu namenu sledijo aktivnosti in kanali, ki omogočajo izpostavljanje značilnih in prepoznavnih kodnih elementov znamke od barve, tipičnega izdelka in retorike o generiku za kategorijo širši publiki. Hkrati pa sledijo aktivacijske komunikacije na digitalnih kanalih in priložnostni dogodki na prodajnih mestih v podporo prodajnim aktivnostim.

Elementi kampanje:  televizijski oglas, zunanje oglaševanje, splet, družbeni mediji

Naročnik: Kärcher Slovenija

Predstavnik naročnika: Eva Jukič

 Agencija: Publicis (član Publicis Groupe)

Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopiska: Daša Ščuka

Oblikovalca: Robert Lupše in Lea Mesarič

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Trajanje kampanje: april-maj 2024

z

z

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji