Originalen in wow!
Podjetje Kärcher je s pomočjo agencije Publicis predstavilo novo tržnokomunikacijsko akcijo »Originalen in wow!«
Kärcher
Kratek opis akcije: Blagovna znamka Kärcher je letošnje tržne aktivnosti usmerila v utrjevanje svojega priklica in percepcije v javnosti ob začetku glavne sezone uporabe izdelkov iz kategorije. Temu namenu sledijo aktivnosti in kanali, ki omogočajo izpostavljanje značilnih in prepoznavnih kodnih elementov znamke od barve, tipičnega izdelka in retorike o generiku za kategorijo širši publiki. Hkrati pa sledijo aktivacijske komunikacije na digitalnih kanalih in priložnostni dogodki na prodajnih mestih v podporo prodajnim aktivnostim.
Elementi kampanje: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, splet, družbeni mediji
Naročnik: Kärcher Slovenija
Predstavnik naročnika: Eva Jukič
Agencija: Publicis (član Publicis Groupe)
Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopiska: Daša Ščuka
Oblikovalca: Robert Lupše in Lea Mesarič
Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)
Trajanje kampanje: april-maj 2024