telekom slovenije
Opaženo

#OSTANIMOPOVEZANI

V času, ko ostajamo doma, je še pomembneje, da ostajamo povezani. Zato so v Telekomu Slovenije pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da so v teh časih klici veliko več kot le klici in gigabajti več kot zgolj prenos podatkov.

Kratek opis akcije: »So prijazne besede, spodbudni nasmehi domačih na zaslonih, virtualna druženja s prijatelji in kave s sodelavci na daljavo. So vezi, ki se utrjujejo ali celo ustvarjajo na novo, tudi ko smo vsak v svojem domu. Zato v omrežju, ki mu v Sloveniji zaupa največ uporabnikov, 24 ur na dan skrbimo, da lahko z bližnjimi zanesljivo in varno komunicirate ter nemoteno poslujete, delate in se šolate na daljavo,« pravijo v Telekomu Slovenije.

V sklopu komunikacije želijo stopiti korak naprej tudi z dejanji. Zato so oskrbovancem domov za starejše omogočili brezplačno komunikacijo s svojci, šolarjem iz socialno ogroženih okolij pomagajo pri dostopu do mobilnega interneta, vsem naročnikom pa prinašajo brezplačne TV-vsebine in brezplačno vodeno vadbo na NEO in neo.io v okviru projekta #vadidoma.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Katarina Prešeren, Mateja Grabar Premelč,  Mojca Pogačnik, Borut Bartol in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Barbara Drnovšek

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Spletna stratega: Tina Šubic Konda in Jernej Špende

Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalca: Urban Zotel in Nejc Vernik

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: marec do april 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji