#OSTANIMOPOVEZANI
V času, ko ostajamo doma, je še pomembneje, da ostajamo povezani. Zato so v Telekomu Slovenije pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da so v teh časih klici veliko več kot le klici in gigabajti več kot zgolj prenos podatkov.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: »So prijazne besede, spodbudni nasmehi domačih na zaslonih, virtualna druženja s prijatelji in kave s sodelavci na daljavo. So vezi, ki se utrjujejo ali celo ustvarjajo na novo, tudi ko smo vsak v svojem domu. Zato v omrežju, ki mu v Sloveniji zaupa največ uporabnikov, 24 ur na dan skrbimo, da lahko z bližnjimi zanesljivo in varno komunicirate ter nemoteno poslujete, delate in se šolate na daljavo,« pravijo v Telekomu Slovenije.
V sklopu komunikacije želijo stopiti korak naprej tudi z dejanji. Zato so oskrbovancem domov za starejše omogočili brezplačno komunikacijo s svojci, šolarjem iz socialno ogroženih okolij pomagajo pri dostopu do mobilnega interneta, vsem naročnikom pa prinašajo brezplačne TV-vsebine in brezplačno vodeno vadbo na NEO in neo.io v okviru projekta #vadidoma.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Katarina Prešeren, Mateja Grabar Premelč, Mojca Pogačnik, Borut Bartol in Franjo Jesih
Direktorica projekta: Sanja Likar
Vodja projekta v agenciji: Barbara Drnovšek
Kreativni direktor: Matija Kocbek
Spletna stratega: Tina Šubic Konda in Jernej Špende
Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Oblikovalca: Urban Zotel in Nejc Vernik
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: marec do april 2020