Osvežena podoba na Merkurjevih prodajnih mestih
Po prenovi vizualne podobe znamke Merkur so uporabo ključnih elementov nove podobe začela prevzemati tudi prodajna mesta.
Kratek opis akcije: Glavno vodilo pri osveževanju je bilo vnesti več vizualne kode znamke in hkrati prečistiti ter poenostaviti usmerjevalno-označevalna sporočila ter vzpostaviti semantično strukturo in hierarhijo med splošnimi informacijami in komercialnimi sporočili.
»Rezultat je celostno berljivejši sistem in optično bolj urejena trgovina, kjer bolj izstopa prodajni asortiman kot pa številna sporočila,« pojasnjujejo v Publicisu, kjer so se podpisali pod prenovo.
Elementi akcije: prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur in Peter Petač
Agencija: Publicis Slovenia
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen
Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorja: Petja Montanez in Matt Penko
Oblikovalec: Robert Lupše
Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja
Tekstopisec: Marko Senegačnik
Avtor: Publicis Slovenia
Naročnik: Merkur trgovina