Otročje lahko, če veste, kako
Publicis Slovenia in Renault Slovenija sta zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo ob začetku novega šolskega leta spodbuditi starše k odgovornejšemu ravnanju pri zagotavljanju varnosti v avtomobilu.
Renault Slovenija
Kratek opis akcije: »Statistični podatki kažejo, da se nenamerne smrtne poškodbe med otroki v avtomobilu najpogosteje zgodijo zaradi nepravilnosti pri namestitvi otroških sedežev oziroma njihove zastarelosti. V vlogo učitelja, ki spodbuja k varnosti v avtomobilu, smo tokrat namenoma postavili najranljivejšo skupino – otroke,« pravijo v Renaultu, kjer so starše tudi povabili na test varne vožnje. V njem so si s pravilnimi odgovori na vprašanja o ključnih vidikih varne vožnje lahko prislužili ugodnejšo varnostno opremo oziroma servis na pooblaščenih Renaultovih servisih. »Varnost je namreč lahko zelo enostavna,« dodajajo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbeni mediji
Predstavnica naročnika: Eva Fir
Agencija: Publicis Slovenia
Direktorica projekta v agenciji: Sabina Raca Habjan
Mlajša vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja
Strateginja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Marko Senegačnik in Boštjan Majcen
Umetniška direktorica: Petja Montanez
Oblikovalka: Lea Mesarič
Režiser: Timotej Lampe Ignjić
Produkcijska hiša: VIG Production
Trajanje akcije: september 2019