Paloma deluxe: Vse iz ljubezni
Agencija Saatchi & Saatchi za toaletni papir Paloma deluxe ustvarila novo oglaševalsko akcijo za trge regije Adriatik.
Paloma
Kratek opis akcije: »Paloma je del družinskega vsakdana vse od leta 1873, zato ne preseneča, da se v naši oglaševalski akciji za toaletni papir Paloma deluxe obračamo prav na mlade starše, ki so nekoč sami odraščali z našo blagovno znamko. Ker zaradi vse večje ponudbe izdelkov pri prihajajočih generacijah ta povezanost upada, nov televizijski oglas skozi življenjsko zgodbo čustveno nagovarja starše in otrokem, hkrati pa krepi Palomin sloves po kakovostnih, nežnih in trpežnih higienskih izdelkih, v tem primeru toaletnega papirja«, pravijo pri Palomi.
V agenciji Saatchi & Saatchi, ki je zasnovala celostno oglaševalsko akcijo za trge regije Adriatik, dodajajo: »Komunikacijska platforma »Vse iz ljubezni«, deluje na vseh južnih trgih in lepo povzema obljubo Palome, ki se karakterizira v izdelkih in z enako čustveno aspiracijo poudarja osnovo vezi med družinskimi člani. Kupci oziroma upravljalci gospodinjstev se tako zlahka poistovetijo z zgodbo mladih protagonistov, morda trenutno še toliko bolj, saj so zaradi aktualnih razmer s svojim podmladkom preživeli še več časa kot bi sicer.«
Elementi akcije: televizijski oglas, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva
Predstavniki naročnika: Gregor Horvat, Aleksandra Muster in Manca Kravina
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Neža Kašnik
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Jasna Vejselović
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Safarić
Digitalni snovalec: Matjaž Škufca
Avdio-video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Fotografinja: Suzan Gabrijan
Trajanje akcije: oktober 2020