izbor paloma
Opaženo

Paloma deluxe: Vse iz ljubezni

Agencija Saatchi & Saatchi za toaletni papir Paloma deluxe ustvarila novo oglaševalsko akcijo za trge regije Adriatik.

Kratek opis akcije: »Paloma je del družinskega vsakdana vse od leta 1873, zato ne preseneča, da se v naši oglaševalski akciji za toaletni papir Paloma deluxe obračamo prav na mlade starše, ki so nekoč sami odraščali z našo blagovno znamko. Ker zaradi vse večje ponudbe izdelkov pri prihajajočih generacijah ta povezanost upada, nov televizijski oglas skozi življenjsko zgodbo čustveno nagovarja starše in otrokem, hkrati pa krepi Palomin sloves po kakovostnih, nežnih in trpežnih higienskih izdelkih, v tem primeru toaletnega papirja«, pravijo pri Palomi. 

V agenciji Saatchi & Saatchi, ki je zasnovala celostno oglaševalsko akcijo za trge regije Adriatik, dodajajo: »Komunikacijska platforma »Vse iz ljubezni«, deluje na vseh južnih trgih in lepo povzema obljubo Palome, ki se karakterizira v izdelkih in z enako čustveno aspiracijo poudarja osnovo vezi med družinskimi člani. Kupci oziroma upravljalci gospodinjstev se tako zlahka poistovetijo z zgodbo mladih protagonistov, morda trenutno še toliko bolj, saj so zaradi aktualnih razmer s svojim podmladkom preživeli še več časa kot bi sicer.« 

paloma1

paloma2

Elementi akcije: televizijski oglas, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva

Predstavniki naročnika: Gregor Horvat, Aleksandra Muster in Manca Kravina

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Safarić

Digitalni snovalec: Matjaž Škufca

Avdio-video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Trajanje akcije: oktober 2020

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji