izbor svit
Opaženo

Pametno je poskrbeti za svojo rit

V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za osveščanje ciljne skupine o Programu Svit.

Kratek opis akcije: V okviru akcije z izstopajočo vizualno podobo, neposrednim, hudomušnim nagovorom in navajanjem zanimivih podatkov o preprečevanju oziroma uspešnosti zdravljenja ob zgodnjem odkritju bolezni, raka debelega črevesa in danke, vabijo moške in ženske med petdesetim in štiriinsedemdesetim letom, da se odzovejo na vabilo programa.

svit2

svit1

svit3

svit4

Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, statični in animirani zasloni v zdravstvenih ustanovah, svetlobne oglasne vitrine, plakati, spletni oglasi, Facebook objave, nagradna igra

Predstavnica naročnika: Špela Fistrič 

Kreativna direktorica in tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica: Urša Hočevar

Oblikovalki: Urša Hočevar in Milica Živanović

Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji