PantoMUma
Ker so maske te dni obvezne, so v družbi Herman & partnerji za blagovno znamko MU naročnika Ljubljanske mlekarne zasnovali akcijo PantoMUma.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: »Maska, maska, maska, maska. Maska tu, maska tam, maska vsak dan. Da, maska nas ščiti. Ampak skrije tudi naš nasmeh in sploh večino čustev, ki jih izražamo z obrazno mimiko. Ker pa je mimika pomembna, smo v družbi Herman & partnerji za blagovno znamko MU zaposlili pantomimika, akcijo pa poimenovali PantoMUma. Logično,« pravijo v Hermanu.
Akcija PantoMUma prvenstveno poteka na družbenih omrežjih znamke MU. Pantomimik pokaže, gledalci uganejo in dobijo za nagrado pristno pralno masko MU. Vsako soboto pa še kaj več. Tako bo tudi vsak torek, četrtek in soboto vse do novega leta, ko nas čaka tudi posebno pantovoščilo. »Ker s pantomimo lahko povemo vse. Čisto vse. Zato več pristnosti. Manj besed,« pravijo.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Alja Učakar in Jernej Metljak
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisca: Maj Kelenc in Tjaša Podojstršek
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: Grega Čeferin
Oblikovalca: Iana Kušer in Milko Pečanić
Produkcijska hiša: NoVisuals
Medijska agencija: Zenith