Peugeot 3008 »live poster«
P Automobil Import (generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot) je v sodelovanju z agencijo Pristop pripravil prvi plakat s čisto pravim avtom – novim Peugeot 3008 Hibridom.
P Automobil Import
Kratek opis akcije: Novi Peugeot 3008 Hibrid se prilagodi vsakemu okolju in terenu. A ker je njegova predstavitev potekala v času omejitev, ko bile daljše testne poti zaradi omejitev nemogoče, so omogočili doživetje prednosti avtomobila na inovativen in varen alternativen način. Vozilo so pripeljali v središče mesta, drzne terene, ki jih suvereno obvladuje, pa oživili s projekcijo.
Mimoidoče so tako navdušili s prvim plakatom s čisto pravim avtom, jim omogočili spreminjanje okolja kar preko telefona in pokazali, s kakšno lahkoto 3008 obvlada vsak teritorij. Vsem, ki plakata z vozilom niso videli v živo, pa so z videom na spletu in družbenih omrežjih na navdihujoč način pokazali, kako 3008 obvlada spremembe – in se prilagodi vsem okoliščinam.
Elementi akcije: ambientalna inštalacija »live poster« v središču Ljubljane, spletni video, komunikacija na družbenih omrežjih
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnika naročnika: Gregor Draksler in Tina Uranič
Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha
Vodja projekta v agenciji: Ema Knez
Kreativna direktorja: Matija Kocbek in Klemen Šefer
Tekstopisec: Klemen Šefer
Umetniški direktor in oblikovalec: Matija Kocbek
Produkcijska hiša, direktor fotografije: Luka Furlan
Razvijalec: Kreatorij
Vodja produkcije: Andrej Kogoj