t2
Opaženo

Pikseliraj se in osvoji NFT

T-2 z novo digitalno tržnokomunikacijsko akcijo kot prvi med telekomunikacijskimi ponudniki v Sloveniji predstavlja nezamenljive žetone. Koncept temelji na pikselaciji fotografij, njen cilj pa je približati javnosti NFT-je in seveda tudi zabava.

Ime akcije: Pikseliraj se in osvoji NFT

Kratek opis akcije: Nova digitalna akcija uporabnikom T-2 približuje NFT-je z enostavno nagradno aktivacijo v obliki pikselatorja (konfiguratorja, ki fotografijo spremeni v značilno zrnat videz). Na spletni strani T-2 so namreč poskrbeli za zabavo vseh, tudi tistih, ki so nevešči uporabe nezamenljivih žetonov. Uporabnik naloži svojo fotografijo in jo s klikom na gumb enostavno pretvori v pikselirano obliko. Pikselator ima tudi funkcijo, da na fotografijo sodelujoči dodajo poljubne zabavne dodatke, od klobuka in koktajla do sočno našobljenih ustnic.

Vse ustvarjene pikselirane selfije si v spletni galeriji lahko ogledajo tudi drugi uporabniki, vsi sodelujoči pa se v nagradnem žrebanju potegujejo za posebne dodatne nagrade.

Ekskluzivna nagrada za sodelujoče je brezplačni NFT, ki ga bo T-2 vsak teden podaril prvim petdesetim, ki bodo pikselirali svojo fotografijo. Njegova posebna vrednost je v tem, da nosi vizualno podobo svojega lastnika, torej pikseliran selfi. Gre za NFT-kolekcijo, ki ni umetniško delo ustvarjalca, kot je običajno, ampak realna podoba lastnika, ki je s pomočjo pikselatorja pretvorjena v umetniško delo.

Ker gre za prvi projekt na področju NFT-tehnologije, so se v družbi T-2 odločili, da bodo njihovi prvi NFT-ji brez digitalne vrednosti, kajti namen je v prvi vrsti približati tehnologijo uporabnikom. Za prihodnje projekte pa načrtujejo tudi premik v smer monetizacije.

Elementi akcije: digitalni oglasi, pristajalna stran, spletni konfigurator, spletna nagradna igra, NFT-žetoni

Predstavnika naročnika: Gregor Štampohar in Romana Sansoni

Agencija: April 8

Vodja projekta v agenciji: Lara Burkat

Tekstopiski: Darja Štukelj Rus in Lea Kimovec

Oblikovalka: Anja Grabar

NFT-programerja: Tomo Turk in Stojan Vasilev

Medijska agencija: iPROM

Trajanje akcije: 1. avgust do 15. september 2022

t2

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji