Plačujte na obroke, doživite v celoti
Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovala kampanjo za novo debetno obročno kartico Mastercard s sporočilom »Plačujte na obroke, doživite v celoti«.
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: »V življenju nočemo sprejemati kompromisov na račun udobnega vsakdanjika in doživetij, ki popestrijo naše življenje. In z debetno obročno kartico Mastercard nam jih tudi ni treba. Nova funkcionalnost na debetnih karticah Gorenjske banke je ustvarjena prav zato, da lahko plačilo ali dvig gotovine razdelimo na obroke, uživamo pa še vedno do popolnosti. To je tudi osnovno sporočilo kampanje,« pravijo snovalci akcije.
V Gorenjski banki so izhajali iz dejstva, da nam včasih prav za najbolj dragocena doživetja »malo zmanjka« in takrat lahko želje vseeno uresničimo z razdelitvijo plačila ali dviga gotovine na bankomatu na obroke. »Zato smo uvedli novo funkcionalnost na debetni kartici Mastercard, ki jo imajo vse naše stranke že v žepu, in jim tako olajšali obročno plačevanje. Komunikacijska kampanja pa odlično prikaže vse priložnosti, ko lahko plačamo na obroke, doživimo pa v celoti,« pravijo v Gorenjski banki.
Kampanjo so predstavili skozi celosten splet komunikacijskih kanalov. Ciljno skupino nagovarjajo v televizijskem in radijskem oglasu, na zunanjih oglasnih mestih, na spletu, s PR-vsebinami in na družbenih omrežjih. Na vseh kanalih poleg protagonistov glavno vlogo igra prav debetna obročna kartica Mastercard, ki obkroži doživetja ali nakupe, ki jih je omogočila.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje v poslovalnicah, digitalno oglaševanje, PR-vsebine, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži
Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan in Tea Svatina Lorenci
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Asistentka vodje projektov: Maša Ahec
Tekstopisca: Vita Jordan in Tit Lončar
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Uroš Podgorelec
Vodja digitalnega oglaševanja: Matej Peternel
Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik
Strateginja za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina
Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik
Urednica družbenih omrežij: Lara Raztresen
Trajanje akcije: od 20. avgusta do 8. oktobra 2024