Gorenjska banka
Opaženo

Plačujte na obroke, doživite v celoti

Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovala kampanjo za novo debetno obročno kartico Mastercard s sporočilom »Plačujte na obroke, doživite v celoti«.

Kratek opis akcije: »V življenju nočemo sprejemati kompromisov na račun udobnega vsakdanjika in doživetij, ki popestrijo naše življenje. In z debetno obročno kartico Mastercard nam jih tudi ni treba. Nova funkcionalnost na debetnih karticah Gorenjske banke je ustvarjena prav zato, da lahko plačilo ali dvig gotovine razdelimo na obroke, uživamo pa še vedno do popolnosti. To je tudi osnovno sporočilo kampanje,« pravijo snovalci akcije.

V Gorenjski banki so izhajali iz dejstva, da nam včasih prav za najbolj dragocena doživetja »malo zmanjka« in takrat lahko želje vseeno uresničimo z razdelitvijo plačila ali dviga gotovine na bankomatu na obroke. »Zato smo uvedli novo funkcionalnost na debetni kartici Mastercard, ki jo imajo vse naše stranke že v žepu, in jim tako olajšali obročno plačevanje. Komunikacijska kampanja pa odlično prikaže vse priložnosti, ko lahko plačamo na obroke, doživimo pa v celoti,« pravijo v Gorenjski banki.

Kampanjo so predstavili skozi celosten splet komunikacijskih kanalov. Ciljno skupino nagovarjajo v televizijskem in radijskem oglasu, na zunanjih oglasnih mestih, na spletu, s PR-vsebinami in na družbenih omrežjih. Na vseh kanalih poleg protagonistov glavno vlogo igra prav debetna obročna kartica Mastercard, ki obkroži doživetja ali nakupe, ki jih je omogočila.

gb4

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje v poslovalnicah, digitalno oglaševanje, PR-vsebine, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan in Tea Svatina Lorenci

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič

Asistentka vodje projektov: Maša Ahec

Tekstopisca: Vita Jordan in Tit Lončar

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Uroš Podgorelec 

Vodja digitalnega oglaševanja: Matej Peternel

Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik

Strateginja za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina

Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik

Urednica družbenih omrežij: Lara Raztresen

Trajanje akcije: od 20. avgusta do 8. oktobra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji