statisticni
Opaženo

Plakatna oglaševalska akcija za Evropske statistične igre

TAM-TAM je za Statistični urad Republike Slovenije (SURS) pripravil plakatno akcijo za 4. Evropske statistične igre za srednje šole. Njen cilj je aktivirati in spodbuditi dijake in njihove učitelje (mentorje) k prijavi na tekmovanje.

Kratek opis akcije: »S tremi različicami tipografsko enostavnega plakata z drznejšimi in zanimivimi trditvami v obliki statističnih podatkov želimo ciljno skupino pritegniti k branju zanje relevantnih sporočil in posledično k prijavi. S premišljeno distribucijo smo poiskali tudi vse interesne točke, kjer se skupine srednješolcev zadržujejo oz. družijo, da bi dvignili učinkovitost nacionalne oglaševalske akcije,« pravijo snovalci.

statistika1

statistika2

statistika3

statistika4

Elementi akcije: mestni plakati TAM-TAM

Predstavnica naročnika: Simona Klasinc

Vodja projekta: Viktorija Kovač

Koncept in oblikovanje: Blaž Krump

Produkcija: TAM-TAM

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji