Plakatna oglaševalska akcija za Evropske statistične igre
TAM-TAM je za Statistični urad Republike Slovenije (SURS) pripravil plakatno akcijo za 4. Evropske statistične igre za srednje šole. Njen cilj je aktivirati in spodbuditi dijake in njihove učitelje (mentorje) k prijavi na tekmovanje.
Statistični urad Republike Slovenije
Kratek opis akcije: »S tremi različicami tipografsko enostavnega plakata z drznejšimi in zanimivimi trditvami v obliki statističnih podatkov želimo ciljno skupino pritegniti k branju zanje relevantnih sporočil in posledično k prijavi. S premišljeno distribucijo smo poiskali tudi vse interesne točke, kjer se skupine srednješolcev zadržujejo oz. družijo, da bi dvignili učinkovitost nacionalne oglaševalske akcije,« pravijo snovalci.
Elementi akcije: mestni plakati TAM-TAM
Predstavnica naročnika: Simona Klasinc
Vodja projekta: Viktorija Kovač
Koncept in oblikovanje: Blaž Krump
Produkcija: TAM-TAM