Plišasti raček Junior razveseljuje nakupe
Pri Argeti Junior, znamki paštet, ki jih pripravljajo posebej za otroke, predstavljajo prvo serijo plišastih račkov Juniorjev, ki jih staršem in njihovim najmlajšim ekskluzivno ponujajo v Lidlu.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Argeta je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarila regijsko oglaševalsko akcijo, v kateri združuje digitalno oglaševanje in kreativno uporabo umetne inteligence s pospeševanjem prodaje ter učenjem in igranjem. V Lidlovih poslovalnicah namreč družine pričakuje kopica plišastih račkov Juniorjev, ki jih lahko dobijo ob nakupu vsaj treh paštet Argeta Junior. Vsak plišasti raček ima edinstveno kodo, s katero lahko kupci odkrijejo Juniorjevo osebnost. Pri Argeti so s pomočjo UI razvili več kot 40.000 neponovljivih osebnosti, s čimer so dosegli, da so si sicer na videz popolnoma enaki Juniorji v resnici popolnoma različni. Na pristajalni strani lahko otroci in starši spoznajo edinstveno osebnost svojega račka Juniorja in mu nadenejo poljubno ime, vsak dan znova mu lahko izberejo novo super moč, s katero Junior otroku pomaga premagovati vsakodnevne zagate. Plišasti rački so že osvojili Slovenijo, kmalu pa se v sodelovanju z izbranimi trgovci podajajo na pot po vsej regiji.
Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)
Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Metka Orel, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc, Patricia Platiša
Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški vodja: Jure Sotler
Oblikovanje: Nina Zadravec in Dejan Kralj
Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko
Spletna oblikovalka: Pia Požek
Montaža videov: Matic Povše in Ivan Todorović
Fotografija: Matevž Kostanjšek