zz
Opaženo

Plišasti raček Junior razveseljuje nakupe

Pri Argeti Junior, znamki paštet, ki jih pripravljajo posebej za otroke, predstavljajo prvo serijo plišastih račkov Juniorjev, ki jih staršem in njihovim najmlajšim ekskluzivno ponujajo v Lidlu.

Kratek opis akcije: Argeta je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarila regijsko oglaševalsko akcijo, v kateri združuje digitalno oglaševanje in kreativno uporabo umetne inteligence s pospeševanjem prodaje ter učenjem in igranjem. V Lidlovih poslovalnicah namreč družine pričakuje kopica plišastih račkov Juniorjev, ki jih lahko dobijo ob nakupu vsaj treh paštet Argeta Junior. Vsak plišasti raček ima edinstveno kodo, s katero lahko kupci odkrijejo Juniorjevo osebnost. Pri Argeti so s pomočjo UI razvili več kot 40.000 neponovljivih osebnosti, s čimer so dosegli, da so si sicer na videz popolnoma enaki Juniorji v resnici popolnoma različni. Na pristajalni strani lahko otroci in starši spoznajo edinstveno osebnost svojega račka Juniorja in mu nadenejo poljubno ime, vsak dan znova mu lahko izberejo novo super moč, s katero Junior otroku pomaga premagovati vsakodnevne zagate. Plišasti rački so že osvojili Slovenijo, kmalu pa se v sodelovanju z izbranimi trgovci podajajo na pot po vsej regiji.

z

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Elementi akcije: družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna aktivacija

Predstavniki naročnika: Vida Kos, Metka Orel, Živa Deu, Simon Horvat Ižanc, Patricia Platiša

Vodji projekta: Saša Truden in Valerija Smolej

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Oblikovanje: Nina Zadravec in Dejan Kralj

Specialistka za digitalne vsebine: Neža Renko

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Montaža videov: Matic Povše in Ivan Todorović

Fotografija: Matevž Kostanjšek

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji