tolmac
Opaženo

Pobuda Gledališki tolmač

Agencija Grey Ljubljana je v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ob podpori NLB zasnovala pobudo, ki slovenska gledališča približuje gluhim.

Kratek opis akcije: »Pobuda Gledališki tolmač gluhim omogoča ogled stalnih predstav na odrih največjih slovenskih gledališč, ki so bile doslej na voljo le slišečemu občinstvu. Tolmači in igralci v enem gledališka dela naravnost z odra tolmačijo v slovenski znakovni jezik in tako gluhim v občinstvu pričarajo edinstveno izkušnjo spremljanja stalnih predstav hkrati s slišočimi,« so akcijo opisali v agenciji Grey Ljubljana.

Predstavnika nosilca pobude: Gorazd Orešnik in Tine Jenko (Društvo gluhih in naglušnih Ljubljana)

Predstavnika podpornika projekta: Andrej Krajner in Ana Herman (NLB)

Idejna zasnova pobude: Grey Ljubljana

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktorji in tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Petra Krulc in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog

Vodji projekta: Teja Rajšp in Špela Vuga

Strategija in upravljanje nastopa na družbenih omrežjih: Monika Habjanič (Grey Ljubljana) in Ajda Silič Žemva (NLB)

Skrbnica vsebin: Sabrina Slak

Oblikovalci: Hana Domijan, Andraž Grulja in Urška Kos

PR agencija: Taktik

Produkcija (video in fotografija): Studio Multipraktik

Izdelava spletne strani: Belak

Ostali sodelavci: Karin Brumen, Nataša Kordiš, Natalija Spark in Martin Klepec (gledališki tolmači), Lada Lištvanova iz Društva gluhih in naglušnih Ljubljana (strokovna pomoč in režija tolmačenja)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji