Podatki so lahko zanimivi
TAM-TAM je za Statistični urad Republike Slovenije (SURS) pripravil plakatno kampanjo za 3. Evropske statistične igre za srednje šole.
Statistični urad Republike Slovenije
Kratek opis akcije: Poleg osnovnega poslanstva slovenskega statističnega urada, ki je zagotavljanje statističnih podatkov o stanjih in gibanjih na ekonomskem, demografskem in socialnem ter okoljskem področju, SURS organizira tudi dijaško tekmovanje v statistiki. Cilj plakatne kampanje je tako aktivirati in spodbuditi dijake k prijavi na tekmovanje za 3. Evropske statistične igre.
»S tremi variacijami oziroma različicami tipografsko enostavnega plakata z drznejšimi in zanimivimi trditvami v obliki statističnih podatkov, želimo ciljno skupino pritegniti k branju za njih relevantnih sporočil in posledično k prijavi. S premišljeno distribucijo, smo poiskali tudi vse interesne točke, kjer se skupine srednješolcev zadržujejo oz. družijo, da bi dvignili učinkovitost kampanje po Ljubljani in Mariboru,« pravijo v družbi TAM-TAM.
Elementi akcije: TAM-TAM mestni plakati
Predstavnica naročnika: Simona Klasinc
Vodja projekta in razvoj koncepta: Simona Korošec
Koncept in oblikovanje: Blaž Krump
Produkcija: TAM-TAM