bizi.si
Opaženo

Podjetniške zgodbe, ki so v navdih

Pri spletnem portalu bizi.si menijo, da je v tem času še posebej pomembno, da izpostavimo dobre poslovne prakse, ki bodo tudi druga podjetja in podjetnike spodbujala k novim korakom.

Zato nadaljujejo s pobudo #NarediZdaj, in sicer s širjenjem »koronaizkušenj« podjetnikov iz prve roke. Ti bodo z bralci delili svoje mnenje o tem, kako epidemija spreminja podjetniški svet, kateri so njihovi največji izzivi in kako so se spopadli z njimi. Med podjetniki, ki z uporabniki delijo svoje zgodbe, so v prvi vrsti njihovi naročniki, uporabniki bizi.si in tisti, s katerimi imajo dnevne stike tudi v tem času in za katere vedo, da so se dobro znašli – da so na primer omogočili dostavo na dom, ponudili pomoč z nasveti, pošiljali izdelke po pošti, znali izkoristiti družbena omrežja in digitalne kanale ter so v času, ko so drugi ustavili oglaševanje, oglaševali. »Verjamemo, da so njihove zgodbe, ki so v bistvu zgodbe o iznajdljivosti in samoiniciativnosti, lahko navdih tudi za vse ostale,« so povedali za MM.

Branost takšnih prispevkov je za nekaj deset odstotkov višja

Pravijo, da uporabniki pozdravljajo takšne zgodbe, podjetniki pa vsebine z veseljem delijo naprej. »Branost 'koronaizkušenj' na bizi.si je za nekaj deset odstotkov višja od gospodarskih novic ali nasvetov,« smo še izvedeli, dodajajo pa, da so se za takšen pristop odločili, ker verjamejo, da je lahko vsaka zgodba spodbuda za vse ostale. »S tem tudi nadaljujemo našo pobudo #NarediZdaj, namenjeno vsem, ki se v času epidemije spopadajo z izzivi pri poslu. V času epidemije smo začutili, da so se majhna podjetja znašla na največji preizkušnji in v negotovosti, zato smo veliko aktivnosti prilagodili prav njim. Z webinarji, članki z nasveti in z deljenjem takšnih zgodb želimo pomagati podjetjem pri lažjem soočanju z vsemi spremembami in jih opremiti za čas, ki prihaja. Bizi.si ne ponuja le finančnih, poslovnih in kontaktnih informacij, ampak želi postati stičišče za vse, ki jih zanimajo tudi nasveti, razpisi, uporabna orodja in zgodbe o uspehu,« pravijo.

Dva primera dobrih praks lahko preberete tukaj in tukaj.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji