#PoletivavPariz
Ob okrepitvi letalske povezave s Parizom je želel Fraport Slovenija skupaj z letalsko družbo Air France potnike povabiti na romantičen oddih za dva. V DROM agency so ob tej priložnosti pripravili poletno kampanjo #PoletivavPariz.
Fraport Slovenija
Kratek opis akcije: »S kampanjo smo želeli razširiti novico, da je letalski prevoznik Air France okrepil povezavo z ljubljanskega letališča v Pariz. Pogostost letenja na letališče Charles de Gaulle je podvojil in tako v Pariz zdaj leti dvakrat na dan. S tem ponuja večji obseg letenja, kot ga je z ljubljanskega letališča zagotavljal pred epidemijo covida-19. Pomembnih pridobitev mreže letov se z nagradnimi igrami radi veselimo skupaj z našimi sledilci,« je ob tej priložnosti povedala Monika Jelačič, vodja korporativnega komuniciranja pri Fraportu Slovenija.
Sledilce so na družbenih omrežjih povabili, da s pomočjo ilustriranega zemljevida dnevno odkrivajo priljubljene točke Pariza in v komentarjih odgovorijo na izobraževalna vprašanja o znamenitostih. »S pomočjo funkcije Googlovih zemljevidov smo skupaj s sledilci nato ustvarili tudi interaktivni zemljevid znamenitosti in skritih kotičkov, ki jih ob obisku mesta luči ne gre zamuditi, in lokacij, ki bi si jih želeli ogledati. Tako smo z aktivacijo ustvarili dodano uporabno vrednost, ki potnikom olajša potovanje oziroma pripravo nanj,« razlaga Lea Simonič, vodja projekta v DROM agency.
Kampanja je zaživela tudi zunaj (slovenskega) digitalnega prostora. Na digitalnih zaslonih novega potniškega terminala ljubljanskega letališča so v obliki kratkih animiranih oglasov, kjer je glavno vlogo prevzela kar Mona Lisa, obiskovalce pozvali k aktivaciji. »Vedno in ponovno aktualni Da Vincijevi Mona Lisi smo vdahnili humoren značaj, ki se kljub statični pozi izraža skozi njene premikajoče se oči,« koncept razloži Marko Klemen, umetniški direktor v DROM agency. Obiskovalce so z domiselnimi besedili povabili, naj skenirajo lebdečo QR-kodo, ki je vodila na profil letališča na Instagramu, kjer je potekala nagradna igra.
V nagradni igri je sodelovalo skoraj 5.000 uporabnikov. Rezultati kampanje so imeli na Facebooku v primerjavi s povprečjem objav na strani za 223 % več komentarjev in 248 % več delitev. Na Instagramu so rezultati, če jih primerjamo s povprečjem profila, imeli za kar 435 % več organskih komentarjev in 240 % več organskih interakcij.
Elementi akcije: objave in oglasi na družbenih omrežjih, digitalni zasloni na potniškem terminalu, oglasne pasice, podstran in oglasi na spletnem mestu, novičnik, interna komunikacija
Predstavnica naročnika: Monika Jelačič
Umetniški in kreativni direktor ter oblikovalec: Marko Klemen
Konceptualista: Milena Jakovljević in Denis Bertole
Kreativna snovalka: Maša Stanič
Vodja projekta: Lea Škufca
Tekstopiski: Anja Stolnik in Maša Stanič
Urednica družbenih omrežij: Anja Stolnik
Izvedbena oblikovalca: Dominik Skornšek in Bine Zarabec
Animator in fotograf: Bine Zarabec
Čas trajanja akcije: junij 2022