city park
Opaženo

Poletje v Cityparku

Citypark je v sodelovanju z agencijo Sonce.net pripravil komunikacijsko akcijo, ki obeležuje začetek poletja in nakupovalne sezone 2020 v nakupovalnem središču Citypark.

Kratek opis akcije: Z oglasnimi sporočili vsem ljubiteljem nakupovanja sporočajo, da je v Cityparku ponovno odprtih vseh 125 trgovin in lokalov, in jih vabijo k poletnim nakupom s posebnimi akcijami in ugodnostmi. Zasnova je poletno igriva, asociira na prosti čas, vroče poletne dni, modo in brezskrbnost.

city park poletje

Elementi akcije: tiskani oglasi, oglaševanje na digitalnih zaslonih, spletne pasice, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Maja Vidmar

Kreativna direktorica, tekstopiska in vodja projekta v agenciji: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji