Poletno branje: S knjigo greš, kamor želiš!
S poletno oglaševalsko akcijo je založba Mladinska knjiga želela poudariti vidnost ter prepoznavnost knjig in svojih knjigarn, promocijo branja kot najbolj sproščujočo obliko dopustovanja, kratkočasenja in zabave, ter krepitev blagovne znamke.
Mladinska knjiga
Kratek opis akcije: »Dobra zgodba te nasmeji, gane, navdihne ali sprosti, kjer koli si. S knjigami vse doživiš. Z njimi lahko v enem poletju obiščeš ves svet. S knjigami lahko objadraš vse konce sveta, četudi si zasidran v ležalniku pod domačo jablano. Zakaj bi ravno brali? Ker je poletje čas za igranje in smejanje v družbi pravih in knjižnih prijateljev. Ker lahko, tudi če je kakšna meja zaprta, ob knjigi premikaš meje v sebi in spoznavaš sebe, druge in svet,« pravijo v Mladinski knjigi.
Celotna komunikacija se osredotoča na nakupno pot stranke, ki so jo z medijskim zakupom in lastnimi mediji zložili v integrirano celoto. Izbrali so oglaševalske kanale, medije in formate z visoko stopnjo dosega, vidnosti in učinkovitosti. Akcija sloni tudi na močni in integrirani digitalni pojavnosti.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, vsebinski marketing, podkast, priporočila avtorjev, urednikov in bralcev, piarovske aktivnosti, aktivnosti na družbenih medijih, sodelovanje z vplivneži, e-novice in digitalno oglaševanje
Vodja akcije: Petra Mravlja
Kreativna direktorica: Živa Jalovec
Tekstopiska: Darja Divjak Jurca
Režiserka in fotografinja: Sandra Kovačič
Oblikovalka: Darja Grabner
Odnosi z javostmi: Ester Fidel
Koncept za pojavnost na družbenih medijih: Andreja Počkaj
Koncept za vsebinski marketing: Katarina Peterlin
Trajanje akcije: od 1. junija do 31. avgusta 2020