mladinska poletno branje
Opaženo

Poletno branje: S knjigo greš, kamor želiš!

S poletno oglaševalsko akcijo je založba Mladinska knjiga želela poudariti vidnost ter prepoznavnost knjig in svojih knjigarn, promocijo branja kot najbolj sproščujočo obliko dopustovanja, kratkočasenja in zabave, ter krepitev blagovne znamke.

Kratek opis akcije: »Dobra zgodba te nasmeji, gane, navdihne ali sprosti, kjer koli si. S knjigami vse doživiš. Z njimi lahko v enem poletju obiščeš ves svet. S knjigami lahko objadraš vse konce sveta, četudi si zasidran v ležalniku pod domačo jablano. Zakaj bi ravno brali? Ker je poletje čas za igranje in smejanje v družbi pravih in knjižnih prijateljev. Ker lahko, tudi če je kakšna meja zaprta, ob knjigi premikaš meje v sebi in spoznavaš sebe, druge in svet,« pravijo v Mladinski knjigi.

Celotna komunikacija se osredotoča na nakupno pot stranke, ki so jo z medijskim zakupom in lastnimi mediji zložili v integrirano celoto. Izbrali so oglaševalske kanale, medije in formate z visoko stopnjo dosega, vidnosti in učinkovitosti. Akcija sloni tudi na močni in integrirani digitalni pojavnosti.

MK poletna1

MK poletna2

MK poletna3

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, vsebinski marketing, podkast, priporočila avtorjev, urednikov in bralcev, piarovske aktivnosti, aktivnosti na družbenih medijih, sodelovanje z vplivneži, e-novice in digitalno oglaševanje

Vodja akcije: Petra Mravlja

Kreativna direktorica: Živa Jalovec

Tekstopiska: Darja Divjak Jurca

Režiserka in fotografinja: Sandra Kovačič

Oblikovalka: Darja Grabner

Odnosi z javostmi: Ester Fidel

Koncept za pojavnost na družbenih medijih: Andreja Počkaj

Koncept za vsebinski marketing: Katarina Peterlin

Trajanje akcije: od 1. junija do 31. avgusta 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji