Poli NFT-projekt z novo tehnologijo in dobrodelno noto
Perutnina Ptuj je skupaj z agencijo Innovatif zasnovala dolgoročno platformo in globalno komunikacijsko akcijo ob predstavitvi prve serije nezameljivih žetonov oz. Poli NFT-jev.
Perutnina Ptuj
Kratek opis akcije: V Perutnini Ptuj pravijo, da z blagovno znamko Poli nenehno sledijo trendom in skrbijo za to, da Poli ostaja original. Svežino in modernost znamka kaže tudi z aktualnim projektom z NFT-ji, ki znamki omogoča stik s ciljno skupino uporabnikov, ljubiteljev novih medijev in tehnologij. »Projekt poleg NFT-tehnologije vsebuje tudi dobrodelno noto. Poli je zabavna, ob tem pa ima tudi veliko srce. Da bi to velikosrčnost kar se da razširili, smo ustvarili platformo Poli Big Heart, kjer bodo v prihodnje živeli projekti z namenom delati dobro in vračati skupnosti, obenem pa bomo ustvarjali ekskluzivne dodane vrednosti za člane skupnosti Poli Big Heart,« so povedali v Perutnini Ptuj.
Elementi akcije: oglaševanje na družbenih omrežjih, lastni mediji
Predstavnika naročnika in idejni koncept: Slavko Ficko in Barbara Stopinšek
Skrbnik naročnika v agenciji: Gorazd Oman
Direktorica projekta: Petra Trontelj Pečnik
Umetniški direktor: Kris Andoljšek
Zasnova vsebin: Sanja Petrović in Anja Jager
Producent: Luka Šalehar
Načrtovanje, oblikovanje in produkcija spletnega mesta: Špela Anzeljc, Alexey Ryzhov, Aljoša Balažič in Darjan Pezer
Animacija likov: Matej Učakar
Medijska strategija in zakup: Patricia Cucin in Laura Jamšek
Videoprodukcija: Dobre zgodbe
Tehnološki partner: Kalmia
Trajanje akcije: september – december 2022