Pomladno urejanje
Pomladna različica oglaševalske akcije Merkurja je nadaljevanje uspešne jeseni predstavljene »Uredite svoj dom po svoje«.
Merkur trgovina
Kratek opis akcije: Jeseni je Merkur motiviral k urejanju doma, zdaj, ko je dom urejen, pa vabijo, da si po svoje uredite še vrt. »S pomočjo bogate ponudbe izdelkov iz segmenta za vrt lahko vaš vrt že to pomlad postane dišeče polje barvitih cvetlic, zavidanja vreden vir domačega sadja in zelenjave ali navdihujoče središče za počitek, užitek po končanem delu ali zabavo za vikende. Če je to po vašem okusu, pa tudi vse našteto hkrati,« pravijo v Merkurju.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in tiskano oglaševanje, zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati), družbeni mediji
Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Manuela Piškur
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen
Vodja projekta v agenciji: Monika Curk
Strateginja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopiska: Vlasta Merc
Umetniška direktorja: Matt Penko in Jakob Bekš
Oblikovalca: Robert Lupše in Jakob Bekš
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Fotografinja: Urša Premik
Scenografija: Miha Ferkov
Glasbena produkcija: Tadej Košir
Trajanje akcije: marec–april 2022