PO.OSEBEN po naravi
Agencija 101 je za Pivovarno Laško Union zasnovala oglaševalsko akcijo za brezalkoholno pijačo Union Radler 0.0.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: »Napihljivi samorogi, flamingi in labodi so 'out'. Letošnje poletje je v znamenju napihljivih zmajev, ki slišijo na ime Drago N. Eden redkih trendov – če ne celo edini –, ki ima svoje korenine oziroma krila v Sloveniji, natančneje v Ljubljani,« pravijo v Agenciji 101. Dodajajo, da je »krivec« za preobrazbo poletnih užitkov Union Radler 0.0, stoodstotno naravna pijača z nič odstotki alkohola, samooklicani »P0.0sebnež po naravi«. »Čeprav je zmaj napihnjena esenca blagovne znamke Union, ta novica ne napihuje dejstev, ki so resnična in ki jih lahko preverite na družbenih omrežjih, kjer zmaj v po.polni družbi štirih prijateljev osvežuje pogled na svet mladih,« še opisujejo, menijo pa tudi, da je še posebej prepričljiva prva slovenska GIFO.OTEKA, katere krila so Union Radler 0.0 ponesla tudi na GIPHY.
Elementi akcije: televizijski oglasi, avtobusi, spletno mesto, radijski oglasi, videoposnetki na YouTubu, spletno oglaševanje, družbena omrežja, GIPHY, oglaševanje na prodajnih mestih, dogodki, odnosi z javnostmi
Predstavnika naročnika: Nina Tomše in Sebastjan Kopar
Direktorica projektov: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik
Kreativna direktorica: Ana Šušteršič
Tekstopisca: Veronika Povž in Jure Korenč
Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek
Upravljavka družbenih medijev: Nika Živec
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Mark Caserman in Neja Kalan
Spletni oblikovalec: Edo Nasufović
Produkcijska hiša: CUT production
Režiserja: Saša Hess in Jure Dostal
Fotograf: Saša Hess
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: april – november 2019