poseben
Opaženo

PO.OSEBEN po naravi

Agencija 101 je za Pivovarno Laško Union zasnovala oglaševalsko akcijo za brezalkoholno pijačo Union Radler 0.0.

Kratek opis akcije: »Napihljivi samorogi, flamingi in labodi so 'out'. Letošnje poletje je v znamenju napihljivih zmajev, ki slišijo na ime Drago N. Eden redkih trendov – če ne celo edini –, ki ima svoje korenine oziroma krila v Sloveniji, natančneje v Ljubljani,« pravijo v Agenciji 101. Dodajajo, da je »krivec« za preobrazbo poletnih užitkov Union Radler 0.0, stoodstotno naravna pijača z nič odstotki alkohola, samooklicani »P0.0sebnež po naravi«. »Čeprav je zmaj napihnjena esenca blagovne znamke Union, ta novica ne napihuje dejstev, ki so resnična in ki jih lahko preverite na družbenih omrežjih, kjer zmaj v po.polni družbi štirih prijateljev osvežuje pogled na svet mladih,« še opisujejo, menijo pa tudi, da je še posebej prepričljiva prva slovenska GIFO.OTEKA, katere krila so Union Radler 0.0 ponesla tudi na GIPHY.

Elementi akcije: televizijski oglasi, avtobusi, spletno mesto, radijski oglasi, videoposnetki na YouTubu, spletno oglaševanje, družbena omrežja, GIPHY, oglaševanje na prodajnih mestih, dogodki, odnosi z javnostmi

Predstavnika naročnika: Nina Tomše in Sebastjan Kopar

Direktorica projektov: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopisca: Veronika Povž in Jure Korenč

Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek

Upravljavka družbenih medijev: Nika Živec

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Mark Caserman in Neja Kalan

Spletni oblikovalec: Edo Nasufović

Produkcijska hiša: CUT production

Režiserja: Saša Hess in Jure Dostal

Fotograf: Saša Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – november 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji