izbor na mizi
Opaženo

Poslovna strategija v kuharski knjigi Na mizi

Agencija PM, poslovni mediji je za Zavarovalnico Triglav pripravila temeljni dokument v nekoliko drugačni obliki.

Kratek opis akcije: »Poslovna strategija mednarodne korporacije je temeljni dokument, ki jasno predpostavlja začrtane smeri razvoja podjetja. A še tako temeljito premišljena strategija je učinkovita šele takrat, ko jo zaposleni v podjetju (p)osvojijo, razumejo in s svojim prispevkom podjetje premikajo proti skupnim ciljem. V jubilejnem letu, ko obeležujemo 120 let Triglava, smo se odločili, da ta temeljni dokument predstavimo še v nekoliko drugačni obliki,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

Skupino Triglav tvori več kot 5200 »Triglavanov« v šestih državah, ki se med seboj razlikujejo po jeziku, navadah, poslovnih običajih in mnogih drugih kulturnih raznolikostih. S ciljem večje povezanosti in pripadnosti ter z željo po jasni komunikaciji skupnih vrednot in ciljev Skupine Triglav so temeljni razvojni akt dobesedno postavili na mizo vsakega izmed njih. Uredili so ga v kuharsko knjigo, saj pravijo, da kuharske knjige, enako kot premišljene strategije, uporabnikom ponujajo jasna navodila in recepte.

Na sto straneh je več kot 30 receptov, ki so jih prispevali zaposleni iz vseh šestih držav regije. Razporejeni so v štiri poglavja, ki skozi kulinarični scenosled zaobjamejo in razložijo celotno strategijo razvoja poslovanja skupine. »Vizualno knjiga sledi trendom iz sveta kulinarike. Sodoben kontrast mestoma nostalgičnim receptom tvori barvita in stilsko dodelana fotografija. S preudarno in načrtno uporabo grafičnih elementov ter jasno umetniško direkcijo se strategija, recepti in spremna besedila smotrno prepletejo v to, čemur v Skupini Triglav radi rečemo kar naš recept za uspeh,« pravijo.

zav triglav4

zav triglav3

zav triglav2

zav triglav1

Elementi akcije: tiskana knjiga, vsebine na intranetu

Predstavnika naročnika: Sašo Sever in Anja Kerin

Skrbnica naročnika v agenciji: Mia Vouk

Vodenje projekta v agenciji: Eva Vojsk

Kreativno vodenje: Manca Krnel in Miha Raušl

Uredništvo: Sašo Sever, Anja Kerin in Manca Krnel

Tekstopiski: Manca Krnel in Asja Šerić

Umetniško vodenje in oblikovanje: Špela Pfeifer

Izvedbeno oblikovanje: Maja Petrović in Sara Bezovšek

Fotografiranje: Manca Jevšček

Stiliranje jedi: Gruša Zorn

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji