nlb celoviti
Opaženo

Poslovni paket Celoviti

NLB in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana predstavljata četrtega v nizu televizijskih oglasov o novih možnostih in priložnostih, ki jih ponuja NLB.

Kratek opis akcije: Tokrat predstavljajo zgodbo o Božu, ki kljub dobri volji in veliki želji v svojem podjetju ne uspe narediti vsega sam. Tu na pomoč priskoči NLB-jev bančni svetovalec za podjetja z bančnimi orodji (in nasveti), ki pomagajo pri vseh finančnih vprašanjih in izzivih, da se Božo lažje posveti svojim poslovnim ambicijam.

Oglaševalska akcija je namenjena podjetnikom ter mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki jim NLB pomaga pri urejanju poslovnih financ, obenem pa v novem NLB poslovnem paketu Celoviti ponuja mnoge ugodnosti, ki jih prinaša poslovna debetna kartica Mastercard® World.

celoviti nlb1

celoviti nlb2

celoviti nlb3

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Manja Gradišek, Simona Mladenović, Darja Lekše in Andreja Ignijić Peklaj

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Polona Polak

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica in umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Jernej Kramberger

Vsebine in družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotografija: iStock

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: januar – februar 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji