Poslušajte svoje telo
Triglav Zdravje osvaja srca in druge dele telesa z novo oglaševalsko akcijo, v kateri oživijo resnični ambasadorji dodatnih zavarovanj.
Triglav, zdravstvena zavarovalnica
Kratek opis akcije: V Triglav, Zdravstveni zavarovalnici so iskali način, kako oglase dodatnih zavarovanj jasno takoj postaviti v kategorijo zdravstvenega zavarovanja, brez izrabljenega prikazovanja zdravnikov. Agencija AV Studio je zato uporabila dele telesa, ki potrebujejo zdravstveno pomoč in nam na simpatičen način priporočajo, naj vendarle sklenemo dodatno zdravstveno zavarovanje.
»Čeprav nas dandanes z vseh strani nagovarjajo, naj prisluhnemo svojemu telesu, pa naše telo pravzaprav kliče po strokovni pomoči. Zato nas oglaševalska akcija poziva, da odgovorimo na njegove potrebe s storitvami, do katerih lahko zahvaljujoč dodatnim zavarovanjem dostopamo hitreje, v svoji bližini in smo ob tem deležni povrnitve stroškov. Sporočilo dodatno podkrepi zimzelena glasbena podlaga, ki poskrbi, da so oglasi zapomnljivi in sežejo bliže srca, ki mu za obisk zdravnika ni več treba čakati na maj,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnici naročnika: Lučka Čokl Preis in Neva Šuštar
Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Umetniški direktor: Gašper Štern
Oblikovalec: Urh Kočevar
Tekstopiska: Sara Mlinar